truselus Skrevet 2. januar 2016 #1 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Jeg skal gifte meg og trenger tips til lokaler i Trøndelag. Det kan være både nord og sør. Jeg har fortsatt ikke bestemt meg om jeg vil ha vinter-eller sommerbryllup, det avgjør det perfekte lokalet. Jeg ønsker ikke lokale av type samfunnshus eller grendehus, men noe litt mer staselig som en fin gård eller en herregård. Kriteriene er at det må være mulig å bestille mat derfra, men stå for alkohol selv. Noen som har noen gode tips. Endret 2. januar 2016 av truselus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. januar 2016 #2 Del Skrevet 2. januar 2016 Hovde gård på Brekstad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
truselus Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 2. januar 2016 17 minutter siden, O.G. skrev: Hovde gård på Brekstad? Hovde Gård vet vi om. Det er veldig fint der, men vet at man kjøpe både mat og alkohol fra de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. januar 2016 #4 Del Skrevet 2. januar 2016 14 minutter siden, truselus skrev: Hovde Gård vet vi om. Det er veldig fint der, men vet at man kjøpe både mat og alkohol fra de. Ja. ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Del Skrevet 3. januar 2016 Bårdshaug på Orkanger? Anonymkode: edea6...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastalovah Skrevet 3. januar 2016 #6 Del Skrevet 3. januar 2016 Kvilhaugen i trondheim 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Del Skrevet 4. januar 2016 vi giftet oss på Hovde Gård og det var helt perfekt!! Ikke ble det så dyrt som forventet heller. Betalte ca 100 000 (i underkant av vel og merke) for 3-retters til 52 pers, gratis drikke til maten, bonger til etter middag, en uke for oss i brudesuiten samt all mat og drikke vi kjøpte på gården denne uken, og to netter på hotellet for ett par involverte i bryllupet vårt. Nattmat og kaffe inkludert, samt champagne og jordbær som vi fikk. Kaker ordnet vi selv, brukte et bakeri på Brekstad som var vant med å jobbe med Hovde, samme med blomsterbutikken der. De ordnet alt sammen med Hovde. Vi hadde vielsen ute i hagen på gården og personellet var helt fantastisk behjelpelig! Alt var tilrettelagt og vi hadde ingen utgifter utenom det vi konsumerte (altså servicetillegg, leie av lokaler, anlegg, bestikk og servietter feks). Var helt fantastisk og det anbefales! På dette tidspunktet (2013) fikk alle gjestene også tilbud om å overnatte på gården for 500 kr pr pers, så var jo i grunnen fin pris for de som ønsket overnatting. Stort sett alle våre gjester overnattet hele helgen. Vi startet med fest i låven på fredag, bryllup lørdag (siden vi viet oss på gården slapp vi transportutgifter til og fra sted for vielse) og felles frokost både lørdag og søndag (også inkludert). Fikk en utrolig spesiell opplevelse for pengene og tror glatt vi hadde kommet opp til samme summen ved en "enklere" løsning! Anonymkode: 2f3c9...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 5. januar 2016 #8 Del Skrevet 5. januar 2016 Liker veldig godt Gjørv gård på Inderøy Stiklestad står dog øverst på lista mi om vi blir gift en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
truselus Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 10. januar 2016 Den 4. januar 2016 at 7.15, AnonymBruker skrev: vi giftet oss på Hovde Gård og det var helt perfekt!! Ikke ble det så dyrt som forventet heller. Betalte ca 100 000 (i underkant av vel og merke) for 3-retters til 52 pers, gratis drikke til maten, bonger til etter middag, en uke for oss i brudesuiten samt all mat og drikke vi kjøpte på gården denne uken, og to netter på hotellet for ett par involverte i bryllupet vårt. Nattmat og kaffe inkludert, samt champagne og jordbær som vi fikk. Kaker ordnet vi selv, brukte et bakeri på Brekstad som var vant med å jobbe med Hovde, samme med blomsterbutikken der. De ordnet alt sammen med Hovde. Vi hadde vielsen ute i hagen på gården og personellet var helt fantastisk behjelpelig! Alt var tilrettelagt og vi hadde ingen utgifter utenom det vi konsumerte (altså servicetillegg, leie av lokaler, anlegg, bestikk og servietter feks). Var helt fantastisk og det anbefales! På dette tidspunktet (2013) fikk alle gjestene også tilbud om å overnatte på gården for 500 kr pr pers, så var jo i grunnen fin pris for de som ønsket overnatting. Stort sett alle våre gjester overnattet hele helgen. Vi startet med fest i låven på fredag, bryllup lørdag (siden vi viet oss på gården slapp vi transportutgifter til og fra sted for vielse) og felles frokost både lørdag og søndag (også inkludert). Fikk en utrolig spesiell opplevelse for pengene og tror glatt vi hadde kommet opp til samme summen ved en "enklere" løsning! Anonymkode: 2f3c9...c41 Det høres ut som en veldig bra pakke fra Hovde Gård, og noe i den duren vi kunne tenkt oss. Jeg har en del spørsmål: Hadde dere middagen inne i hovedhuset? Hvordan var i såfall rommet? (Jeg vil ha runde bord og ikke hestesko). Hvor mange bonger fikk gjestene til drikke? Og hva kostet drikke uten bonger? Hvor lenge fikk dere holde på utover kvelden/natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 11. januar 2016 #10 Del Skrevet 11. januar 2016 Lerflaten gårdsmuseum? Vi skal gifte oss der. De er fullbooket for 2016, men har akkurat åpnet for booking i 2017 Usikker på om dere kan ha med alkohol selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå