Gå til innhold

Menn: er man en gammal kjerring når man er 45 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller fortsatt en heit alder?

Anonymkode: aa789...272

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hvor forskjellig to kvinner på 45 år kan se ut? 

Anonymkode: 216e5...15a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvordan man har tatt vare på seg selv de siste 25 årene. Og nøyaktig det samme gjelder for menn.

Anonymkode: 0bd13...71e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller fortsatt en heit alder?

Den kan være meget heit og det kalles for overgangsalder. ;) 

Anonymkode: 8add4...2e8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Alt er relativt. Julie Bowen har rundet 45 og er forsatt en milf, men såklart hun er kjendis.

Anonymkode: d8890...374

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den kan være meget heit og det kalles for overgangsalder. ;) 

Anonymkode: 8add4...2e8

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig ikke gammel. Fin alder. ☺

Liker egentlig alle aldre, jeg...men under ulike forutsetninger, så klart. ☺

Gjest Mythic
Skrevet

Det finnes heite 45-åringer, og det finnes mindre heite 45-åringer. Det finnes heite 25-åringer, og mindre heite 25-åringer. At man er ung er ikke det samme som at man er heit. Har man et godt utseende som ung, har man det hele livet, gitt at man tar vare på seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Mythic skrev:

Det finnes heite 45-åringer, og det finnes mindre heite 45-åringer. Det finnes heite 25-åringer, og mindre heite 25-åringer. At man er ung er ikke det samme som at man er heit. Har man et godt utseende som ung, har man det hele livet, gitt at man tar vare på seg selv. 

Er denne dama heit eller mindre heit?

Skrevet

Det beror blant annet på hvor gammel en selv er. Hvis man selv er rundt 45, så syns man ikke at damer på samme alder er gamle kjerringer, men hvis man derimot er 18 elns, så syns  man det

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er noen som har prøvd å innbille verden at menn kun liker yngre damer. Helt feil. Hvorvidt man er kjerring eller ikke handler vel så mye om personlighet. Noen av de største kjerringene jeg har møtt er mannfolk.

Anonymkode: 1793a...5ba

• Liker 5
Skrevet

Mentalt er jo 45-åringer kommet et stykke på vei i livet og bærer med seg livserfaringer ; de vet hva de ønsker og hva de vil ha. De kan opptre mer bestemt og har selvtillit på en del områder. De kjenner godt til verdigrunnlaget i livet sitt.

Fysisk kan noen 45-åringer være i strålende form utseendemessig og kondisjonsmessig. Nettopp her er vel kjernen til hvordan en 45-åring blir bedømt, hvordan utseende er.  Alt i alt er det helse som er viktig, hvordan man tar vare på kropp og hjerne.  Med det kroppsfikserte samfunnet vi lever i, så bedømmes nok en 45-årings skala for hvor "heit" man er på utseende, ikke det mentale ; hvor skarp man fortsatt er (i form av IQ f.eks eller filosofiske, andre mentale evner).

Det er sikkert like mange forskjeller blant 45-åringer som 25-åringer, selv om 25-åringen har et aldersmessig fortrinn med at kroppen ikke har startet aldringsprosessen og man har glattere hud bl.a.

Generelt syns jeg det er mange flotte 45-åringer som har tatt godt vare på kropp og sjel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som dame i denne alderen føler jeg meg heit. Jeg er trygg på meg selv og stolt av min kropp.  Og jeg får den oppmerksomheten jeg ønsker. 

Så det har lite med alder å gjøre, men alt om selvfølelse og sunnhet. 

Anonymkode: 487cd...00e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om dama på 45 år har fått konehår, har solbrunet seg for mye (rynker) og røyket et ex antal sigaretter...da er hun en gammel kjerring.

Anonymkode: 9e89b...379

• Liker 2
Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Synes det er en fin alder på ei kvinne. Masse livserfaring ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...