Brimi Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Ja, tittelen sier vel det meste Hvordan rengjør du din smørbrødgrill/toastjern?
Rotemor Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Det er en rist under som jeg kan dra ut. Ellers er det med klut på toppen. Nedi brennes den vel ren.....(håper jeg )
Rotemor Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 OBS! Det er brødrister jeg skrev im. Ikke helt det samme ser jeg nå! 1
Brimi Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2016 1 minutt siden, Rotemor skrev: OBS! Det er brødrister jeg skrev im. Ikke helt det samme ser jeg nå! Hehe, det er ikke alltid så lett Kan jo prøve å rengjøre den med klut, men skal jeg bruke såpe? Hva slags? Zalo?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 1 minutt siden, Brimi skrev: Hehe, det er ikke alltid så lett Kan jo prøve å rengjøre den med klut, men skal jeg bruke såpe? Hva slags? Zalo? Vask med fuktig klut og kanskje litt eddik for å løse opp fett. Anonymkode: 5216e...b5b 1
Rotemor Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Litt salmiakk kanskje? Om ikke eddik er sterk nok? Mindre farlig med eddik, såklart.
Gjest Emera Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Mitt toastjern har grillplater som kan tas av, så de vasker jeg med oppvaskbørste, Zalo og lunkent vann. Resten av jernet tørker jeg over med klut.
goldenchanel Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Hadde det vært mulig å bruke noe form bor bakepapir når man mager smørbrød/toast?
Brimi Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2016 Takk for svar :-) Skal prøve ut og se^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå