Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Hei! Jeg har tenkt å bestille foundation i løspudderversjon fra EDS. Noen som vet hvilken av dem som er lysest, #1 eller #1,2? Jeg har kald hudtone. Glad for svar
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Hei,gå inn på www .bareminerals.com og se Jeg synes 1 går i rosatone og 1,2 i gul tone ,men de ser like lyse ut. Jeg skal bestille 2,3 nå.
Gjest trådstarter Skrevet 9. oktober 2004 #3 Skrevet 9. oktober 2004 Takk! Forresten, er det nødvendig med pudderet som hører til? Veil (?) Matter det bare, eller vil det få foundationen til å sitte bedre? :-?
Gjest Lilleulv Skrevet 9. oktober 2004 #4 Skrevet 9. oktober 2004 Takk! Forresten, er det nødvendig med pudderet som hører til? Veil (?) Matter det bare, eller vil det få foundationen til å sitte bedre? :-? Begge deler
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2004 #5 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har prøvd både med og uten veil; uten blir foundationen mye mer glinsende. Jeg har tørr hud, og er redd for at veil-en kan tørke ut huden.
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2004 #6 Skrevet 9. oktober 2004 Har hørt så mye bra om denne.. Men har noen spørsmål: Hvor dekkende er denne? Og ser det naturlig ut? Bruker vanligvis farget dagkrem, og er redd denne skal bli for dekkende..
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2004 #7 Skrevet 9. oktober 2004 Har hørt så mye bra om denne.. Men har noen spørsmål: Hvor dekkende er denne? Og ser det naturlig ut? Bruker vanligvis farget dagkrem, og er redd denne skal bli for dekkende.. Jeg har foundationangst (redd for maske-look), og synes BE er super, nettopp fordi jeg kan få en naturlig look, Du kan få det så lite dekkende du bare vil, men det krever litt øving i begynnelsen.
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2004 #8 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har foundationangst (redd for maske-look), og synes BE er super, nettopp fordi jeg kan få en naturlig look, Du kan få det så lite dekkende du bare vil, men det krever litt øving i begynnelsen. Takk for svar..selv om det antagelig kommer til å koste meg dyrt dette Har en tåpelig ide om at hvis jeg bruker opp et par gamle produkter, så kan jeg kjøpe én ny.
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2004 #9 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg la ut en link i forumet for noen uker siden der du kan se fargene ganske bra. Selv har jeg gultonet hud, medium mørk, og har 2.3 Medium Beige. Du kan sjekke ut fargene hos hudpleier, og kjøpe en prøvepakke hos Essential Dayspa som inneholder foundation, mineral veil (en type transparent løspudder) og warmth (solpudder) pluss kost (spesialkost) og en instruksjonsvideo for 52 CAD (litt over 250 NOK pluss porto på 80 NOK). Sjekk ut her
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #10 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg regner med jeg må ha foundation i farge 1, som ikke finnes i startpakken. men det gjør ikke så mye, kunne nemlig tenke meg noe som heter Warm Radiance istedet for Warmth, på en måte light-versjonen av warmth om jeg har forstått det rett.. Noen som har prøvd det jeg mener? :-) Like under den er det noe som heter Clear Radiance, og den ser jo også lekker ut..
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2004 #11 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg sikler også på warm radiance, men har ikke sett den IRL enda. Tipper den har litt skimmer i seg Farge 1 og 1.2 er ikke så ulike i mørkhet; forskjellen ligger i at 1.2 er varm i fargen, og 1 er kald (mer rosatonet). Tror jeg, i hvertfall.
Gjest Gjest_evita_* Skrevet 15. august 2005 #12 Skrevet 15. august 2005 Unfortunately we cannot ship the following brands to international addresses: Bare Escentuals. Please contact customer service for a similar product recommendation at 1-800-213-3376 or our internationally accessible US telephone number 530-245-4300. Customer service hours are 6-7 Pacific Time dette fikk jeg på dermstore hvor bestiller jeg da
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #13 Skrevet 15. august 2005 www.essentialdayspa.com Du må opprette en bruker og være innlogget for å kunne bestille Bare Escentuals.
Gjest Eileen Skrevet 17. august 2005 #14 Skrevet 17. august 2005 Takk for svar..selv om det antagelig kommer til å koste meg dyrt dette Har en tåpelig ide om at hvis jeg bruker opp et par gamle produkter, så kan jeg kjøpe én ny. ← Selv om produktene virker dyre,så varer de lenge. Det er veldig lett å selv justere hvor dekkende man vil ha det. Selv bruker jeg bare et tynt lag og pøser på med mer de dagene jeg har litt "dårlige dager". Tingen er at nesten uansett hvor mye man tar på,så synes det ikke!! Og man trenger heller ikke mye for å dekke/jevne ut hudtonen- derfor er den drøy. Virker faktisk litt rart at den kan dekke såpasass godt,men allikevel ikke se unaturlig ut. Jeg anbefaler også Warmth(solpudder) fra merket. Eileen
Gjest Dorull Skrevet 16. oktober 2006 #15 Skrevet 16. oktober 2006 jeg har en del urenheter, men til vanlig bruker jeg bare et "naturlig" pudder som er litt dekkende og det holder for meg. går det da greit å bare kjøpe den foundationen med kaki(?) børste?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #16 Skrevet 16. oktober 2006 Har siklet litt på i.d på qxl. Noen som har erfaringer derifra??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå