AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Julen er over for er fleste, og hver gang jeg våkner de første dagene i januar føler jeg meg så melankolsk. Jeg elsker julen og det er koselig med masse besøk, lys og nisser og fine filmer på tv. Snart slår hverdagen inn igjen og jeg gruer meg så mye. Samme greia hvert år Anonymkode: 0c0ec...481 3
AmandaVI Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Jeg også, litt. Men det er tidlig påske i år og om bare fem uker kan vi pynte til fastelavn!
Gjest chisandra Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Rart hvor ulike folk er. 1. Januar er verdens beste dato for meg. Nytt år, nye muligheter, tilbake til rutiner.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Det har alltid vært slik for meg, men kjenner spesielt sterkt på det nå som jeg har flyttet til ny by langt unna min familie... Gruer meg til å dra herfra. Påske vet jeg ikke om jeg skal hjem til siden vi ikke har noen spesielle tradisjoner knyttet til påsken. Får se om jeg har tid og penger til det Vil ikke dra herfra med koselig julestemning og å forlate dyrene og familien. Men vet jo at hverdagen slår til her også til slutt. Ts Anonymkode: 0c0ec...481
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Jeg var og slik når jeg gikk på skole, følte at januar var en laaaang, mørk, kald og kjedelig måned. Nå som jeg er gift og etablert prøver jeg å ha planer å se fram til i januar og februar. Så nå går der mye lettere. Har så absolutt forståelse. Hørte jeg noen snakke om jul ble jeg så trist og litt sint for at den gikk over så fort! Anonymkode: 6258c...985
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 har det helt likt. Synes julen er hyggelig, januar og februar er pyton. Anonymkode: fb842...4fb
strawberry Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Har det sånn jeg også, og føler at jeg ikke orker å være med på de få sosiale tingene som skjer også, alt er liksom bare så slitsomt. Det som har hjulpet meg litt er å ta omega-3, gå tilbake til rutiner i hverdagen, sette av litt tid til kos med en film, bok eller noe annet jeg liker å gjøre, og å begynne å planlegge sommerferien.
Berit Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 Tenk på at det bare blir bedre og bedre. Solen har snudd og det blir varmere etter hvert. Det er fint å glede seg og se fremover.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 Er det ikke litt trist når at en ferie er over, så begynner man å planlegge neste? Det er noe litt trist over det Anonymkode: fb842...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå