Gå til innhold

Arrdannelse i helix-piercing går ikke bort..?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
For 2-3 mnd. siden tok jeg piercing i helix. Etter noen uker dannet det seg en klump på siden av piercingen som min venninne satte hull på (noe man tydeligvis ikke skal gjøre...) men jeg fikk renset ut det som tydeligvis var inne i klumpen, og det meste var borte i løpet av en uke.... (Jeg vet det står at man ikke skal gjøre dette, men det fant vi altså ut litt for sent...) Nå har det dannet seg en ny kul som ser ganske lik ut som den forrige. Denne gangen skal den ikke sprekkes! Jeg har forsøkt med hjemmelaget saltvannsbad, mye rensing med saltvannspray og selvfølgelig unngått å ta på den med skitne fingre eller legge press på den med mobil osv. Men det ser ikke ut til at det hjelper? Er det noe annet man kan gjøre? Dette har vart i 2-3 dager nå.

Piercingen er av titan og en stang, ikke ring.. tror altså ikke det vil hjelpe særlig mye å bytte smykke....

Anonymkode: 50193...50d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sånn merkelig klump i kanskje 4-5 mnd før det grodde ordentlig. Brusk gror ikke på samme måte som hud.

Anonymkode: 34068...c70

Skrevet

Det aller beste du kan gjøre er å ikke gjøre noen ting.
La den være, rens bare morgen og kveld hvis piercingen væsker, og la den ellers være i fred.
Ikke røre! La den være i fred! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...