Gå til innhold

Når starter januarsalget? Gode tilbud hvor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil det bli salg på møbler hos Ikea? Andre butikker som har januarsalg? Forslag til gode kjøp på klær, møbler etc.

Anonymkode: dbef7...7fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du handle på salg? Er det noe du trenger? Det høres ut som du bare skal handle "ett eller annet" bare fordi det er på salg. Spar pengene dine til du trenger noe, ikke kjøp bare for å kjøpe. Spar verden for unødig forbruk og spar økonomien dinfra ting du ikke egentlig trenger. 

Skal du først handle på salg hadde jeg planlagt kjøp av f.eks sofa eller seng til januar. Dette er ting man trenger. Klær man har overflod av hadde jeg latt være. 

Anonymkode: e3f4e...0f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du handle på salg? Er det noe du trenger? Det høres ut som du bare skal handle "ett eller annet" bare fordi det er på salg. Spar pengene dine til du trenger noe, ikke kjøp bare for å kjøpe. Spar verden for unødig forbruk og spar økonomien dinfra ting du ikke egentlig trenger. 

Skal du først handle på salg hadde jeg planlagt kjøp av f.eks sofa eller seng til januar. Dette er ting man trenger. Klær man har overflod av hadde jeg latt være. 

Anonymkode: e3f4e...0f5

Det ER ting jeg trenger, og jeg planlegger å kjøpe sofa. Det er derfor jeg spør om det er noen gode tilbud nå i januar, og hvis det er tilbud på annet, så er det interessant å se på dette også.

Spar meg for den nedlatende moraliseringen. Hva jeg bruker penger på skal du drite i.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Salget av klærne per dagens dato vil jeg si ikke er så mye å skryte av. 50 % er helt greit, men det spiller ingen rolle når det meste ser ut som et uvær. :)  Lindex, Bik Bok, Vero Moda, HM, Cubus, Kappahl, Gina Tricot, Zalando har alle salg :) Cubus har 30 % på alle klær. Høyer har også salg hvis du har lommebok til de prisene ;) 

Skeidar har jo salg, masse tilbud på blant annet sofaer hvis du ser etter sofa :) Noen av dem som de visste på tv så veldig fine ut. Elkjøp, Lefdal og Expert har salg. Var det Lefdal som åpnet 6.30 i dag? De selger unna litt forskjellig for de interesserte. 

Anonymkode: 3d070...ba1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk til deg over :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt meg piggsko på xxl, har ventet på tilbud og nå kom det endelig. Skal også på kid og se på gardiner (50%) :)

Anonymkode: 3fc39...193

Skrevet

Jeg kjøper slike 'gavepakker' med parfyme/boddy lotion etc. De er det fort 50-70% på og er fine gaver utover året... Jeg har stor familie og mange å tenke på...

• Liker 1
Skrevet

Skeidar har salg på veldig mange sofaer nå.

Skrevet

Lurer mer på når det er vanlig at januarsalget slutter? 

AnonymBruker
Skrevet

Har sett salg flere stedet på klær ihvertfall, regner med det ordentlige januarsalget starter i midten av januar, og det som selges ut på tilbud nå er fjorårets modeller som må ut.

Anonymkode: 90e67...dd9

AnonymBruker
Skrevet

Følger med på denne. Fersk (og blakk) leilighetseier her - januarsalget er kjærkomment i år! :)

Har prøvd å finne flest mulig møbler brukt, men jeg vil helst ikke kjøpe brukte tekstiler (på grunn av skremselspropaganda fra en kollega om vegglus). Har heller ingen bil til å frakte store møbler i, så garderobeskap og hylleseksjoner blir bestilt fra møbelbutikk med hjemlevering.

Ellers trenger jeg panelovner og en del interiørtekstiler. Blir veldig fornøyd hvis jeg finner rullegardiner, persienner eller fine tekstilgardiner på salg. Det samme gjelder tepper. Takk til anonym bruker over for tips om tilbud på gardiner på KID, det skal absolutt sjekkes ut!

I tillegg er det en del ting jeg ønsker meg, som jeg ikke tror jeg kan unne meg akkurat nå - for eksempel TV og elektrisk grill. Skal vurdere det dersom det dukker opp et knalltilbud! :)

Hvis andre er interessert i å kjøpe interiørtekstiler på salg, har både Ellos og La Redoute gode tilbud. Har også kjøpt et kjempefint teppe på Princess til halv pris.

Anonymkode: d76ba...a60

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kvalitessalget som mange kaller det, starter i siste del av januar.

Ellers har jeg kjøpt mange godbiter til 75% rabatt (halv pris av rød pris(som også er halv pris)). Slike salg har mange klesbutikker både i januar/ februar og på sommeren/ høsten. Så, når de annonserer med halv pris, venter jeg noen uker til det blir enda større rabatter.

Anonymkode: d98b4...2dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det ikke salg på Ikea?:grine: Har de sluttet med januarsalg?

Skrevet (endret)

Jeg var på H&M lillejulaften eller julaften, og da hadde salget allerede begynt. I og med at det var tidlig, så hadde de masse størrelser og mange fine ting, så du må være tidlig ute :)

Endret av lisamari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...