Gjest makar Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Når dere har samleie i stillinger der man må holde seg fast/oppreist (cowgirl, doggy etc) klarer dere da fortsatt å holde dere oppe ved orgasme, eller "kollapser" kroppen helt?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Kollapser ikke, men blir veldig skjelven og ustø. Anonymkode: c71ff...1e9
Gjest makar Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kollapser ikke, men blir veldig skjelven og ustø. Anonymkode: c71ff...1e9 Hvis partner klarer å holde deg stødig, klarer du da å fortsette samleie? Vi prøver på det for tiden, skulle gjerne opplevd serieorgasmer med meg på topp Men det er ikke så lett når man blir slått ut av den første orgasmen...
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Klarer fint å holde meg oppe. blir ikke skjelven eller noe heller. Har skjedd en gang i historien at jeg ble gelé i kroppen og bena men det er absolutt ikke vanlig for meg. Anonymkode: 8d5f7...5cd
Gjest J22 Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Sitter jeg på topp kollapser jeg bakover når jeg får orgasme.. Har ikke sjangs til å holde meg oppe :"D
Gjest Saurus Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Sittende opp han går det greit, men av en eller annen grunn ikke stående. Kommer også veldig an på intensiteten, om det har blitt bygd opp over lengre tid og er en "nå omkommer jeg sannsynligvis"orgasme har jeg knapt sjans til å kommunisere eller ha kontroll over noe som helst.
Gjest makar Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer fint å holde meg oppe. blir ikke skjelven eller noe heller. Har skjedd en gang i historien at jeg ble gelé i kroppen og bena men det er absolutt ikke vanlig for meg. Anonymkode: 8d5f7...5cd Fikk du mye sterkere orgasme den gangen du ble helt gelé, eller er de like sterke når du ikke blir skjelven?
Gjest makar Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 4 timer siden, J22 skrev: Sitter jeg på topp kollapser jeg bakover når jeg får orgasme.. Har ikke sjangs til å holde meg oppe :"D Uansett hvilken vei du sitter?
Gjest makar Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 2 timer siden, Saurus skrev: Sittende opp han går det greit, men av en eller annen grunn ikke stående. Kommer også veldig an på intensiteten, om det har blitt bygd opp over lengre tid og er en "nå omkommer jeg sannsynligvis"orgasme har jeg knapt sjans til å kommunisere eller ha kontroll over noe som helst. Interessant! Både i stående oppreist og på alle fire? Orgasmene tar fullstendig kontroll over meg også når det er en de som er bygd opp over lengre tid. Deilig, men fullstendig ut av kontroll på lyd og kroppen!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 8 timer siden, makar skrev: Hvis partner klarer å holde deg stødig, klarer du da å fortsette samleie? Vi prøver på det for tiden, skulle gjerne opplevd serieorgasmer med meg på topp Men det er ikke så lett når man blir slått ut av den første orgasmen... Vel, ja, stort sett - men vi må på en måte begynne litt på nytt, hvor jeg trenger en "innkjøring". Vi må ta det rooolig, ellers blir det bare ubehagelig. Alt føles ekstra følsomt rett etterpå, så blir fort øm om vi går for fort frem. Men så går det over (som oftest), og da er det bare å humpe videre. Ikke alltid jeg klarer serieorgasmer, det kommer helt an på dagsform og tenning, men samleie går nesten alltid å fortsette. Anonymkode: c71ff...1e9
Gjest makar Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel, ja, stort sett - men vi må på en måte begynne litt på nytt, hvor jeg trenger en "innkjøring". Vi må ta det rooolig, ellers blir det bare ubehagelig. Alt føles ekstra følsomt rett etterpå, så blir fort øm om vi går for fort frem. Men så går det over (som oftest), og da er det bare å humpe videre. Ikke alltid jeg klarer serieorgasmer, det kommer helt an på dagsform og tenning, men samleie går nesten alltid å fortsette. Anonymkode: c71ff...1e9 "Humpe videre", hehe Vi gjør ca det samme som dere etter jeg har kommet første gang. Altfor godt til å stoppe etter første orgasme
Gjest Hummels Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 (endret) Jeg kollapser som oftest på grunn av sterke orgasme, men klarer fint en ny runde når jeg har kommet til meg selv igjen. Har ikke dama kommet så tvinger jeg meg selv til å fortsette. Når jeg har sex gir jeg meg ikke før begge har kommet. Det skal tross alt være nytelse for begge. Så da blir det skjelving og gele, men klarer å holde meg oppe når jeg tvinger meg selv til det. Endret 2. januar 2016 av Hummels
Betti Skrevet 2. januar 2016 #13 Skrevet 2. januar 2016 Jeg klarer ikke å komme når jeg rir, men syns det er deilig fordet. Men er vi i misjonær når spenner jeg alle muskler føler jeg når jeg kommer, som om jeg også jobber litt. Samme med doggy
Gjest lipgloss Skrevet 2. januar 2016 #14 Skrevet 2. januar 2016 Ja jeg kollapser også ved orgasme og trenger ofte 10 til 15 min for å komme til hektene igjen,ligger som regel helt utslått,derfor er det viktig at jeg får kona til å komme først hihi😊😊
Gjest makar Skrevet 2. januar 2016 #15 Skrevet 2. januar 2016 2 timer siden, Betti skrev: Jeg klarer ikke å komme når jeg rir, men syns det er deilig fordet. Men er vi i misjonær når spenner jeg alle muskler føler jeg når jeg kommer, som om jeg også jobber litt. Samme med doggy Får du bedre orgasme av å spenne muskler, eller skjer det bare fordi du har orgasme?
Betti Skrevet 5. januar 2016 #16 Skrevet 5. januar 2016 Den 2. januar 2016 at 0.55, makar skrev: Får du bedre orgasme av å spenne muskler, eller skjer det bare fordi du har orgasme? Jeg får bedre orgasmer da ja
Gjest 100%naturlig Skrevet 11. januar 2016 #17 Skrevet 11. januar 2016 Ja, jeg kollapser hver gang jeg får orgasme. Jeg blir mer og mer aktiv før orgasmen kommer å spenner alle musklene rett før orgasme kommer. Når orgasmen kommer stivner jeg i hele kroppen å spenner kroppen å strammer meg i bue før jeg begynner å rister å skjelve av kramper, skjer spesielt heftig, når orgasmen veldig sterk. Jeg har ikke sjanse til å holde meg oppe, jeg kollapser å faller sammen, men kommer ganske raskt til meg selv å da kommer orgasmen ofte på nytt å slår meg ut. Dette skjer ofte om igjen flere ganger når jeg er veldig kåt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå