Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest evvelinn
Skrevet

noen som vet prisen på foundation og pudder fra GOSH? så de hadde på vita men stod ingen priser der...

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Hva med å spørre de som jobber i butikken? Det er vel få som går rundt med akkurat disse prisene i hodet?

Gjest evvelinn
Skrevet

da jeg var der var det stappfullt i butikken og jeg hadde ikke tid til å stå i kø for å spørre etter priser.... hvis noen av dere har kjøpt noen GOSH produkter kan det godt hende at dere husket sånn omtrent om de kosta 60 kr eller 250 kanskje.......

Skrevet

Nærmere 60 enn 250 i hvert fall. Jeg så på noen av Gosh-tingene på min lokale Vita og syntes det var veldig billig, men husker altså ikke priser på foundation og pudder. Vil tro at det er under 100.

Er det noen som har prøvd Gosh-produkter? Slik jeg forstår det har Vita byttet fra Rimmel til Gosh.

Og - er det noen som vet hvor man nå får kjøpt Rimmel?

• 6 år senere...
Skrevet

Jeg syns Gosh er et fantastisk merke - er fast tilhenger av mascara, foundation, leppestifter er det jeg har prøvd så langt, men det ska lbli mer. Kvaliteten er topp, og prisen på det gjør jo alt enda bedre. Foundationen tror jeg er på 115 kr, pudder vet jeg ikke, men tviler på at noen av produktene overstiger 200-lappen. Dyreste jeg har derfra er en primer til 159 kr. Dette er virkelig et undervurdert merke etter min mening. (:

Skrevet

Gosh ligger fra ca 70 og oppover mot 179 for de dyreste produktene (primer). Meste ligger på rundt hundrelappen. Prisene er der, men de står veldig knotete plassert på hyllekantene med liten skrift, så man må lete litt ;) Utrolig irriterende, det er mange som klager på akkurat det.

Men produktene er overaskende gode, liker godt på primer, blush, maskara, øyenskygger, eyelinere og leppestiftene deres!

Skrevet

Nærmere 60 enn 250 i hvert fall. Jeg så på noen av Gosh-tingene på min lokale Vita og syntes det var veldig billig, men husker altså ikke priser på foundation og pudder. Vil tro at det er under 100.

Er det noen som har prøvd Gosh-produkter? Slik jeg forstår det har Vita byttet fra Rimmel til Gosh.

Og - er det noen som vet hvor man nå får kjøpt Rimmel?

Lindex!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...