Gå til innhold

Jeg tror jeg har driti på draget :-(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dessverre nok klart å sende flere meldinger til han jeg liker - han har svart alle gangene, men jeg har skrevet fyllemeldinger til han og beklaget meg og deretter driti meg ut igjen ved å gjøre det samme igjen OG beklaget meg. Han vil sikkert tro at jeg er en idiot nå.

Men det eneste jeg prøver å gjøre er å rette opp det inntrykket han har fått av meg :( Det verste er at jeg ikke er sånn til vanlig. Verken maser eller noe i den duren sånn ellers. 

Noen som har opplevd å gjøre noen av de samme feilene som jeg har gjort nå, og har det ordnet seg i ettertid? :( 

Anonymkode: a74c8...96a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skrev du, og hva svarte han da?

Anonymkode: 01867...053

Skrevet

Det er kanskje ikke direkte et råd siden man ofte tenker annerledes når man er full, men du må rett og slett bare slutte å sende fyllameldinger.

Spesielt om du bekymrer deg for hva han tenker om deg e.l., på grunn av meldingene.

Lurer forresten også på hva som ble skrevet mellom dere :)

AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke vært noe superkleint som ble skrevet mellom oss, bare masse tull + at jeg lot noen følelser ta overhånd og det resulterte i at jeg proklamerte dem ovenfor han. Greia er at det er egentlig ikke mye som skjer mellom oss nå, og det er derfor dette uroer meg, for jeg vil ikke virke desp. men det er vel det jeg ender opp med å gjøre når jeg skriver fyllemeldinger som jeg beklager for og deretter går på den samme smella igjen :(

TS

Anonymkode: a74c8...96a

AnonymBruker
Skrevet

Du gjør ting værrevved å alltid stresse med å beklage deg etterpå. Den første gangen er det greit å beklage seg, men når det gjentar seg så tråkker du bare mere i salaten. Bli lit tryggere på deg selv og tenk at han sikkert skjønner det er fylletull uansett, og at han får ta den humoren din om han skal takle deg i lengden uansett. Men best av alt er jo å skru av telefonen når du er full og ikke skru den på igjen før dagen derpå. Vet det er vanskelig, har mange ganger endt opp med å "skal bare skru den på å skrive EN melding" , men trikset jeg deretter begynte å gjøre var å skrive meldingen men ikke sende den. Takker og priser meg for det for å si det sånn!
Prøv det samme du :)

Anonymkode: 4dffe...435

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...