AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Del Skrevet 1. januar 2016 Var en tur på et kjøpesenter for en stund siden, så plutselig på veien mot butikken (i gangen) så gikk en jente smilende mot meg stilte seg fremfor meg og sa "hallo", jeg stoppet opp sa "hei" tilbake, jeg ventet i 5 sekunder på om hun skulle si noe mer. Men hun sa ikke noe mer hun bare sto der. Så jeg bare gikk videre mot butikken jeg skulle til. Hun hadde en venninnegjeng bak seg, hun var mellom 18-20 år så det ut som. Og var veldig pen osv. Jeg hadde aldri møt henne før, til den dag i dag tenker jeg stadig på denne situasjonen. Var det et sosialt eksperiment hun og venninnene hennes hadde lyst å teste ut? (hva som skjer viss du bare sier hei/hallo til noen). Eller var det noe annet. Noen her som kan hjelpe meg å analysere dette ? Er en kar i 20 årene. Anonymkode: 3bcf7...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Del Skrevet 1. januar 2016 Skjult kamera? Anonymkode: 3e6cf...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Del Skrevet 1. januar 2016 Mulig det kanskje var noe de tenkte de skulle legge på youtube. Men var ikke mange steder å skjule kamera der. Anonymkode: 3bcf7...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Del Skrevet 1. januar 2016 Prøv å finn henne og sjekk om det er noe mer der, dette kan godt ende opp med å bli din livs kjærlighet Anonymkode: 211f7...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Del Skrevet 1. januar 2016 Kanskje hun gikk i lås. Hun klarte ikke snakke, bevege seg, hun klarte bare stå der som en idiot. Kanskje hun trodde hun var fin nok til at du skulle dra samtalen videre uten at hun gjorde en innsats selv. Kanskje var det et utdrikningsslag hvor hun måtte si hei til tilfeldige (kjekke/meget ikke kjekke) gutter/menn, og avvente situasjonen (du gikk, kanskje andre begynte å spørre om det var noe etc). Anonymkode: ab56c...acf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 1. januar 2016 #6 Del Skrevet 1. januar 2016 Tipper nok at hun hadde snakket med venninnene om hun turte å gjøre det eller ei. Et slags veddemål. De syns nok du var kjekk hvert fall Høres ut som noe jeg kunne funnet på for noen år siden, i tenårene haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Del Skrevet 1. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje var det et utdrikningsslag hvor hun måtte si hei til tilfeldige meget ikke kjekke gutter/menn, og avvente situasjonen (du gikk, kanskje andre begynte å spørre om det var noe etc). Anonymkode: ab56c...acf Tja kanskje det var noe slikt TS Anonymkode: 3bcf7...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Del Skrevet 1. januar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hun gikk i lås. Hun klarte ikke snakke, bevege seg, hun klarte bare stå der som en idiot. Kanskje hun trodde hun var fin nok til at du skulle dra samtalen videre uten at hun gjorde en innsats selv. Kanskje var det et utdrikningsslag hvor hun måtte si hei til tilfeldige (kjekke/meget ikke kjekke) gutter/menn, og avvente situasjonen (du gikk, kanskje andre begynte å spørre om det var noe etc). Anonymkode: ab56c...acf Kanske hun sitter og tenker det samme som ts? Anonymkode: 211f7...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Del Skrevet 1. januar 2016 Tror kanskje "en stund siden" var å underdrive, var slutten av mai. Så over et halvt år siden. Tviler sterkt på at hun husker meg eller situasjonen. Jeg har heller ikke sett henne siden. Men greier selv ikke glemme det siden jeg syns det var merkelig TS Anonymkode: 3bcf7...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #10 Del Skrevet 1. januar 2016 Det var sikkert en du hadde gått på skole med eller lignende bare at du kjente henne ikke igjen. Anonymkode: e05a4...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå