AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Hvordan klarer dere det? tips? Hilsen kåt jente på 17 som prøver å gjøre det samme Anonymkode: e6d13...8e5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer dere det? tips? Hilsen kåt jente på 17 som prøver å gjøre det samme Anonymkode: e6d13...8e5 Hvorfor vil du deg selv så vondt? Anonymkode: 6c522...056 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 gutt her som venter med sex, ikke til ekteskap da, men til forhold. er 20 år og fortsatt jomfru. Vet ikke hvordan jeg klarer og vente. Jeg har bare ikke noe interesse å la en kvinne jeg ikke liker eller kan se for meg noe med få sitte på kølla mi. Har et bra utseende etc og fått mange sjanser, men sagt nei alle gangene. har vært borti en jente jeg ville ha med, men visse ting hindret oss Anonymkode: ffb02...f03 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer dere det? tips? Hilsen kåt jente på 17 som prøver å gjøre det samme Anonymkode: e6d13...8e5 er du norsk? Anonymkode: ffb02...f03
Ardwinna Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Gå til legen og få resept på minipiller. Da skal du se at lysten minker kraftig, og i tillegg slipper du å bli plutselig gravid dersom du skulle glippe og ha sex likevel.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Og kjøp deg vibrator (f.eks denne: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/bi-stronic-fusion-pulsator-rosa/). Da ordner du deg selv når du er kåt i stedet. Mange menn tenker ikke på andre enn seg selv når man har sex med de anyways. Anonymkode: 9502a...cb8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Mr 20 år gammel mann her igjen. Må si det begynner å bli tungt da 😯 mye press om at jenter hater jomfrue osv. så Begynner å miste grepet snart. usikker på hvor lenger jeg tør å vente på en jente jeg liker Anonymkode: ffb02...f03
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mr 20 år gammel mann her igjen. Må si det begynner å bli tungt da 😯 mye press om at jenter hater jomfrue osv. så Begynner å miste grepet snart. usikker på hvor lenger jeg tør å vente på en jente jeg liker Anonymkode: ffb02...f03 En barndomsvenn av min far drev på med det der.. nå er han 50 og fortsatt jomfru.. ikke akkurat noe å trakte etter.. Anonymkode: 6c522...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå