AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Del Skrevet 1. januar 2016 har dere noen gang lurt inn et kjøttstykke? Er det noen gang greit for dere å spise kjøtt eller er dere vegetarianere hele året? Anonymkode: 08fb7...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Del Skrevet 1. januar 2016 Jeg er pescetarianer, men jeg spiser kjøtt innimellom. Derfor vegrer jeg meg for å kalle meg pescetarianer siden jeg ikke er det 100 %. Jeg er heller ikke pescetarianer av prinsipp, jeg har bare vent meg til et kosthold hvor kjøtt er nesten fraværende. Derfor får jeg ikke dårlig samvittighet av å spise litt kjøtt. Anonymkode: 98bb1...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 1. januar 2016 #3 Del Skrevet 1. januar 2016 Jeg kjenner ei som spiser det hun har skutt selv. Da vet hun at dyret er avlivet på en human måte og at det ikke lider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 1. januar 2016 #4 Del Skrevet 1. januar 2016 Eg er vegeterianer heile året og lurer ikkje inn kjøtt i kosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 1. januar 2016 #5 Del Skrevet 1. januar 2016 1 minutt siden, Dwight skrev: Jeg kjenner ei som spiser det hun har skutt selv. Da vet hun at dyret er avlivet på en human måte og at det ikke lider Men da er man heller ikke vegetarianer. Og nei, jeg har ikke lurt i meg kjøtt. Det frister ikke å spise det lenger siden jeg har vært uten i fem-seks år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Del Skrevet 1. januar 2016 Jeg er per definisjon ikke vegetarianer, men jeg har kuttet kraftig ned på kjøttbruken. I dag spiste jeg rødt kjøtt (en liten hamburger) for første gang på ett år. Gjorde det med god samvittighet fordi jeg tenkte på alle de hamburgerne jeg ikke har spist. Anonymkode: 95cea...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hells bells Skrevet 1. januar 2016 #7 Del Skrevet 1. januar 2016 Har vært vegetarianer i mange år. Aldri lurt inn noen kjøttstykker! Frister ikke engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg var vegetarianer og da spiste jeg aldri kjøtt. Nå spiser jeg lite og da blir det fisk, kylling og viltkjøtt. Anonymkode: 2ce08...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nan Skrevet 2. januar 2016 #9 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg er ikke vegetarianer, men kjøper ikke kjøtt selv. Altså er det vegetarisk (og i stor grad vegansk også) kosthold hjemme hos meg. Jeg unngår å spise kjøtt så godt jeg kan, jeg liker ikke spesielt godt. Men får jeg servert det borte, så tar jeg i mot og smaker litt. For eksempel i bryllup, eller hos folk jeg ikke kjenner så godt. De som kjenner meg godt, vet at jeg helst velger bort kjøtt, så de legger til rette for det når jeg spiser hos dem. Satser på å bli fullstendig veggis en vakker dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 2. januar 2016 #10 Del Skrevet 2. januar 2016 18 timer siden, Dwight skrev: Jeg kjenner ei som spiser det hun har skutt selv. Da vet hun at dyret er avlivet på en human måte og at det ikke lider Det er vel egentlig ingenting som kan kalles å drepe humant. Men okei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå