Gå til innhold

Hvilen farge på leppestift til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til den svarte eller rød?

Hvis det er den svarte så kan du bruke hvilken som helst farge!

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, happiest skrev:

Til den svarte eller rød?

Hvis det er den svarte så kan du bruke hvilken som helst farge!

Nei, til den mørke orange :)

Anonymkode: 55460...a5e

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, O.G. skrev:

En kald rosa da?

Link? Som nevnt dette kan jeg ikke :)

Anonymkode: 55460...a5e

Skrevet

Denne  i Drop of Sherry, Heather Shimmer, Sugar Plum, tror også Pink Blush kan bli bra. 

Denne i You're all mine, Listen up.

Fri frakt hvis du kjøper for over 150kr (sånn ca, du må over hundrelappen i hvertfall), noe som skal tilsi 3-4 lebestifter nu som det er salg på dem. 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, O.G. skrev:

En kald rosa da?

Beklager, men dette hørtes ikke særlig pent ut. Ettersom kjolen er i en varm tone synes jeg det passer best med en leppestift som også er det. Selv ville jeg ha valgt en mørk brunaktig leppestift i varme toner. Jeg har en kjempefin en fra YSL, men merket er dessverre slitt bort så jeg har ikke nummeret tilgjengelig. Annet man bør tenke litt på er hudtone og hva slags farger man kler. Årsaken til mitt fargevalg i dette tilfelle er både relatert til kjolefargen og hvilke farger jeg selv passer (selv om kjolefargen i seg selv ikke er noe jeg kler særlig godt). Jeg ville uansett ha styrt unna farger som matcher kjolen. Det blir sjeldent pent. 

Jeg ser nå uansett enkelte av forslagene du har kommet med ser greie ut, men det spørs litt hvor sterke de er på leppene og hvor godt det passer hudtonen til TS (men det er vel opp til TS å bedømme). 

Anonymkode: bdedb...576

Skrevet

Jeg synes leppestift nr 2 som O.G. linket til var pen. Men husk på at ikke alle farger passer til alle hudtoner. Jeg har hvertfall feilet en del med rosa og oransjenyanser. Hvis jeg var deg, så ville jeg kanskje gått på et parfymeri hvor du kan få råd og prøve leppestiftene for å finne ut hvilken farge du kler. 

Ellers kan du ende opp med at huden ser "gufsen" ut. 

Selv synes jeg faktisk at det å kun bruke lipliner kan være penere (altså på hele leppen). Jeg føler at jeg kler flere lipliner-farger enn leppestift-farger, selv om noen av fargene ser helt lik ut.... Men det kan jo ha noe å gjøre med at liplinere er mer matte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...