Kalas Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Vi lager en liten notis om de uimotståelige Skittles, men fåes de andre steder enn hos Deli De Luca? Og andre steder enn i Oslo?
Hilde Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har lett, men ikke funnet.. Men, smarties fruity er jo faktisk nesten like gode, og de fås "overalt"!
Gjest Odense Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har lett' date=' men ikke funnet.. Men, smarties fruity er jo faktisk nesten like gode, og de fås "overalt"![/quote'] Hmmm....jeg bor på Sunnmøre har ikke sett dem enda!!! Men har ikke leta så lenge heller da....
leela Skrevet 10. oktober 2004 #6 Skrevet 10. oktober 2004 Skittles er godteri, nærmere bestmt dette http://www.skittles.com/products/index.jsp Den grønne og den blå er best
Arwen Skrevet 10. oktober 2004 #7 Skrevet 10. oktober 2004 Skittles er godteri, nærmere bestmt dette http://www.skittles.com/products/index.jsp Den grønne og den blå er best blå? Er det den vi kaller lilla? De blir kastet her Vi liker røde best vi. Nam nam.
leela Skrevet 10. oktober 2004 #8 Skrevet 10. oktober 2004 blå? Er det den vi kaller lilla? De blir kastet her Vi liker røde best vi. Nam nam. Mente den blå posen Den som har Tropical smak, tror kanskje ikke jeg har sett den i Norge?
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #9 Skrevet 10. oktober 2004 blå? Er det den vi kaller lilla? De blir kastet her Vi liker røde best vi. Nam nam. KASTER DERE SKITTLES?!?!?!?!?!? :fy:
Gjest 1111 Skrevet 10. oktober 2004 #10 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har smakt den blå og lilla posen, men holder meg til orginalen! namnam.
Arwen Skrevet 10. oktober 2004 #11 Skrevet 10. oktober 2004 KASTER DERE SKITTLES?!?!?!?!?!? :fy: ja, de lilla smaker jo pyton hvis jeg får adressen din kan jeg sende de til deg
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #12 Skrevet 12. oktober 2004 blæ - har sagt det før og sier det igjen - skittles er ekkelt!!! Er sikkert ikke lovlig i Norge en gang, så tipper posene man får kjøpt er smulgervarer (halvparten av posene inneholder kokain, resten skittles)
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #13 Skrevet 12. oktober 2004 ja, de lilla smaker jo pyton hvis jeg får adressen din kan jeg sende de til deg AVTALE!!! Skittles er Skittles! (Spiser til og med de med kirsebærsmak i de grønne posene selv om kirsebær er noe av det verste som finnes! )
Arwen Skrevet 12. oktober 2004 #14 Skrevet 12. oktober 2004 blæ - har sagt det før og sier det igjen - skittles er ekkelt!!! Er sikkert ikke lovlig i Norge en gang' date=' så tipper posene man får kjøpt er smulgervarer (halvparten av posene inneholder kokain, resten skittles)[/quote'] helt sikkert
ragsan Skrevet 13. oktober 2004 #15 Skrevet 13. oktober 2004 De grønne posene er selvsagt best Ellers holder jeg meg til de røde. De har de også på Centra på Majorstua, i hvert fall sist jeg sjekket (driver storstilt egenimport fra Storbritania, så trenger ikke kjøpe i Norge så ofte).
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #16 Skrevet 13. oktober 2004 helt sikkert I hvert fall nesten. Er det noe annet enn tilsetningsstoffer, finnes det en kjerne av noe som finnes i aturen i skittles? Hmm. det gjør det vel i kokain. uten at det er noe sunt av den grunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå