Gå til innhold

Skittles igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lager en liten notis om de uimotståelige Skittles, men fåes de andre steder enn hos Deli De Luca? Og andre steder enn i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lett, men ikke funnet.. Men, smarties fruity er jo faktisk nesten like gode, og de fås "overalt"!

Skrevet
Jeg har lett' date=' men ikke funnet.. Men, smarties fruity er jo faktisk nesten like gode, og de fås "overalt"![/quote']

Hmmm....jeg bor på Sunnmøre har ikke sett dem enda!!! :grine: Men har ikke leta så lenge heller da....

Skrevet

De har Skittles hos Vika Mat i Oslo også.

Skrevet

blå? Er det den vi kaller lilla? De blir kastet her :ler: Vi liker røde best vi. Nam nam.

Mente den blå posen :) Den som har Tropical smak, tror kanskje ikke jeg har sett den i Norge?

Gjest Anonymous
Skrevet

blå? Er det den vi kaller lilla? De blir kastet her :ler: Vi liker røde best vi. Nam nam.

KASTER DERE SKITTLES?!?!?!?!?!? :fy:

Skrevet

Jeg har smakt den blå og lilla posen, men holder meg til orginalen! namnam.

Skrevet

KASTER DERE SKITTLES?!?!?!?!?!? :fy:

ja, de lilla smaker jo pyton :tunge1: hvis jeg får adressen din kan jeg sende de til deg :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

blæ - har sagt det før og sier det igjen - skittles er ekkelt!!! Er sikkert ikke lovlig i Norge en gang, så tipper posene man får kjøpt er smulgervarer (halvparten av posene inneholder kokain, resten skittles)

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, de lilla smaker jo pyton :tunge1: hvis jeg får adressen din kan jeg sende de til deg :ler:

AVTALE!!! Skittles er Skittles! (Spiser til og med de med kirsebærsmak i de grønne posene selv om kirsebær er noe av det verste som finnes! :ler: )

Skrevet
blæ - har sagt det før og sier det igjen - skittles er ekkelt!!! Er sikkert ikke lovlig i Norge en gang' date=' så tipper posene man får kjøpt er smulgervarer (halvparten av posene inneholder kokain, resten skittles)[/quote']

helt sikkert :roll:

Skrevet

De grønne posene er selvsagt best :roll: Ellers holder jeg meg til de røde. De har de også på Centra på Majorstua, i hvert fall sist jeg sjekket (driver storstilt egenimport fra Storbritania, så trenger ikke kjøpe i Norge så ofte).

Gjest Anonymous
Skrevet

helt sikkert :roll:

I hvert fall nesten. Er det noe annet enn tilsetningsstoffer, finnes det en kjerne av noe som finnes i aturen i skittles?

Hmm. det gjør det vel i kokain. uten at det er noe sunt av den grunn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...