Gå til innhold

Skikkelig lei meg nå. Neg test igjen. 10 dpo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At jeg aldri skal lære meg og ikke håpe/tro så fælt!! Vanskelig å se for seg at det noensinne skal klaffe... Prøvd ett år, pco og endo og har fått pergo. Pausemnd denne og klaffa ikke nå heller... Sikkert mange som opplever samme her på dette forumet. Føler med dere!!! Er skuffa, trist og sint(!!). Litt dritt å gå inn i det nye året sånn her... ( bitter: også alle verdens folk som greier å bli gravid, som kanskje ikke burde... Også går det ikke her!!!) vel, drikker vin og prøver å tenke at om to tre uker er det muligheter igjen( men-negativ igjen, jeg vet! Sex blir jo bare et stress og logistikk...) utblåsning... "Godt nyttår, ses til mandag";)

Anonymkode: f886a...2da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tester jo altfor tidlig.

Anonymkode: 309f9...da0

• Liker 2
Skrevet

10 dpo er for tidlig å teste for de fleste..  

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:) tror nok det ikke ble noe denne pp, er helt blenda i dag. Og av det jeg har lest og tenker er logisk,har de fleste fått i det minste skygge da. Menmen. Like kjipt hver gang, får nok mer pågangsmot om noen uker

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar:) tror nok det ikke ble noe denne pp, er helt blenda i dag. Og av det jeg har lest og tenker er logisk,har de fleste fått i det minste skygge da. Menmen. Like kjipt hver gang, får nok mer pågangsmot om noen uker

Det stemmer overhodet ikke at de fleste har fått skygge da. De fleste vil faktisk få en negativ test 10 dpo (eller så er det ca 50%).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...