AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #21 Del Skrevet 1. januar 2016 3 minutter siden, VinterSnø skrev: Da tror jeg jeg ikke hadde brydd meg. Gitt at det ikke er en av de veldig private variantene av gårdsplass. Men som sagt, de burde ha ryddet opp etter seg. =) Tja... Med tanke på at vi bor innerst i en blindvei er den jo ganske privat vil jeg si og vi tilbringer mer tid og har mer utsikt mot den delen av tomta vår, enn i/mot hagen, vil jeg faktisk si at det hadde vært mer greit om de brukte hagen. Vi har terassen og stuevinduene ut mot den siden av huset. Men sånt er sikkert individuelt og kommer jo helt an på hvordan tomta er og hvordan huset er plassert. Så det er vel ikke egentlig noe å henge seg opp i. Anonymkode: fd421...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 2. januar 2016 #22 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg hadde slengt all driten over gjerdet jeg. Naboen vår lar tomme blomsterpotter ligge å slenge etter de har plantet grønnsaker, disse kaster vinden over hos oss og jeg kaster det over igjen, dette har den gjøken som bor der sett, men kaster det aldri selv. Jeg synes og at folk kan holde seg på sin egen tomt hvis de ikke har vett til å spørre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 2. januar 2016 #23 Del Skrevet 2. januar 2016 Ring og be dem rydde opp innen en viss tid. Skjer ikke det plukker du sammen alt og lemper deg midt på gårdsplassen deres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #24 Del Skrevet 2. januar 2016 Først tenkte jeg at veiene deres sikkert møttes på en stor plass og de med en feiltakelse sto på deres side av plassen. Men hvis de må "anstrenge seg litt" for å ta seg inn på deres plass, og de likevel har plass på egen eiendom, så er det jo veldig sært. Kanskje de ikke ville ha boss på sin eiendom? Spent på om dere snakker med dem, og hva forklaringen deres er. Det er jo ingen logisk grunn til å sende opp raketter på andres eiendom med mindre man feirer sammen med eierne. I sommer får dere sette dere på terrassen deres og grille mat på grillen deres. Og selvsagt la boss og rester ligge igjen. Inkludert den biffen som ikke var så fin. Den kan jo bare ligge igjen på grillen. Anonymkode: 85e05...531 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 4. januar 2016 #25 Del Skrevet 4. januar 2016 Den 1.1.2016 at 0.00, AnonymBruker skrev: Tja... Med tanke på at vi bor innerst i en blindvei er den jo ganske privat vil jeg si og vi tilbringer mer tid og har mer utsikt mot den delen av tomta vår, enn i/mot hagen, vil jeg faktisk si at det hadde vært mer greit om de brukte hagen. Vi har terassen og stuevinduene ut mot den siden av huset. Men sånt er sikkert individuelt og kommer jo helt an på hvordan tomta er og hvordan huset er plassert. Så det er vel ikke egentlig noe å henge seg opp i. Anonymkode: fd421...d53 Det har du rett i, og var jo egentlig derfor jeg lurte på hva du mente med gårdsplass. For hva man legger i det/hvor privat den er har mye å si om hvorvidt jeg syntes det var ok å bruke plassen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå