AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Etter mange års ekteskap og en ganske lang pause alene, er jeg nå i forhold med en ny mann. Har vært sammen bare siden i høst. Vi er begge i slutten av 30-årene. Har det veldig fint og har drømmer og håp om fremtiden sammen. Jeg synes vi har god kommunikasjon, men jeg har ikke turt å ta opp dette som jeg nå tenker på, og vet heller ikke hvordan eller om jeg skal snakke med han om dette. Derfor jeg søker råd her Sexen er veldig god, men litt rutinepreget allerede. Jeg er kanskje litt sjenert, og foretrekker at han tar litt styringen. Det gjør han vel også, og jeg blir absolutt tilfredsstilt, men det er altså noe jeg skulle ønske han gjorde med meg som han ikke gjør, og jeg har foreløpig ikke turt verken å hinte eller si det direkte. Og det er oralsex. Jeg har gjort det på han mange ganger. Han har verken bedt meg eller hintet om at jeg skal gjøre det med han, jeg bare har gjort det likevel, og vet han nyter det. Men han har aldri gjort det på meg, og ikke engang vært i nærheten...! I begynnelsen tenkte jeg ikke noe over det, han er litt "ordentlig", gikk forsiktig frem i begynnelsen da vi datet, veldig snill og fin type. Så, etter at vi begynte å ha sex og etterhvert ble kjærester, har jeg tenkt at oralsex sikkert kommer etterhvert. Men nå har jeg begynt å tenke det kanskje ikke kommer? Jeg kan kanskje tørre å spørre hva han syns om det, men er litt redd for at han enten skal svare han ikke liker det, eller at han da vil gjøre det mot hans vilje... Hvordan kan man spørre eller snakke om dette på en "lur" måte? Sånn at han får vite at jeg ønsker meg det, samtidig som han ikke skal måtte gjøre noe han synes er ekkelt. Anonymkode: b61dc...c04
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Jøss, det skal mye til å møte enn mann i 30 årene som ikke uoppfordret gjør oralsex! De fleste menn gjør det på meg allerede under første ligget , en fin icebreaker som gjør at det heller ikke blir ubehagelig å gå inn på i fremtiden. Hva med å si det rett ut på en litt forførende måte? "Gleder meg til å ha sex med deg i kveld, kanskje du kan slikke meg også?! Det blir godt! " Jeg kan umulig se for meg at han syntes det er ekkelt men det er en mulighet at han rett og slett er uerfaren på det punktet, siden du sier at han er litt "ordentlig"(tilbakeholden?). Oralsex skal da være en selvfølge på en kvinne, spesielt når man er i forhold. Anonymkode: e33d1...a57 2
Ananas. Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har datet en en stund nå som heller ikke gjør det, og jeg kommer til å snakke med ham om det. Jeg kommer til å spørre rett ut om det er noen spesiell grunn til at han ikke virker interessert i å gjøre det, og så ta det derfra. For meg spiller det ingen rolle hva svaret er, men jeg er oppriktig nysgjerrig, derfor blir det også lettere å spørre. Foreløpig er det ikke et savn for meg heller, så da blir det enda enklere å snakke om det. Er han nervøs, uerfaren eller har dårlige erfaringer, så finner vi ut av det. Vil han av en eller annen grunn aldri gjøre det uansett så får jeg ta stilling til om jeg kan leve uten det senere, men da vet jeg i alle fall årsaken.
Gjest Saurus Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Ingen voksne mennesker som har et avslappet forhold til sex dropper oralsex, de er isåfall klar over at det er rimelig uvanlig og ville forklart tidlig hvorfor ikke det stod på menyen. Jeg tror du må vinke farvel til oralsex og eventuelt frekkere sex med denne fyren om det ikke allerede har blitt snakket om eller gjort. Om du opplever det rutinepreget allerede uten at det muligens er fordi han tolker signalene dine dit så er det nok sånn det blir. De aller fleste i den alderen med lange forhold bak seg har enten etablert preferanser og er åpen om det, eller har en tydelig tanke om hvor de vil nettopp fordi de har savnet det tidligere. Jeg ville bare spurt rett ut om oralsex(og andre typer sex som ikke har skjedd) er noe han tenner på eller ikke. Dere er for voksne til å kaste bort tiden spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 10 minutter siden, Saurus skrev: Ingen voksne mennesker som har et avslappet forhold til sex dropper oralsex, Jeg ville bare spurt rett ut om oralsex(og andre typer sex som ikke har skjedd) er noe han tenner på eller ikke. Dere er for voksne til å kaste bort tiden spør du meg. Enig! Anonymkode: e33d1...a57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå