Gjest Gautes Skrevet 7. oktober 2004 #1 Del Skrevet 7. oktober 2004 Æ e bare innom: men vil få det ropt ut: tynne kvinnfolk e usexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 7. oktober 2004 #2 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg tipper de driter i hva du synes om akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 7. oktober 2004 #3 Del Skrevet 7. oktober 2004 Du får finne deg en som ikke er tynn da, så får de tynne finne noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. oktober 2004 #4 Del Skrevet 7. oktober 2004 Synd for deg at det kun finnes tynne kvinnfolk her i verden, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 7. oktober 2004 #5 Del Skrevet 7. oktober 2004 Æ e bare innom: men vil få det ropt ut: tynne kvinnfolk e usexy! ellers alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. oktober 2004 #6 Del Skrevet 7. oktober 2004 Dette minner meg om tråden som handlet om å ville ha sex med fete mennesker (eller var det fete/overvektige menn??)... Der diskuterte man seriøst ivei om hvor "fæle" alle som ikke kunne tenke seg dette var etc., men det tas tydeligvis ikke like seriøst når noen sier at de ikke liker tynne damer...??!!! Ok, jeg innrømmer at hovedinnlegget her var litt flåsete skrevet, men dog..! Ikke det at dette betyr noe spesielt for meg, jeg syns bare det er så pussig... (Og nei, jeg er ikke en fet kvinne som syns det er fint at noen ikke liker tynne damer, jeg er tvertimot svært slank, sånn at det er sagt... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frodo Skrevet 7. oktober 2004 #7 Del Skrevet 7. oktober 2004 Noen liker dem tynne, noen liker dem tykke og noen liker dem imellom. Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angie Skrevet 7. oktober 2004 #8 Del Skrevet 7. oktober 2004 Javel? Synd for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. oktober 2004 #9 Del Skrevet 7. oktober 2004 Æ e bare innom: men vil få det ropt ut: tynne kvinnfolk e usexy! veldig voksen uttalelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 7. oktober 2004 #10 Del Skrevet 7. oktober 2004 Usexy for deg, sexy for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 7. oktober 2004 #11 Del Skrevet 7. oktober 2004 Usexy for deg' date=' sexy for andre.[/quote'] :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harald Skrevet 7. oktober 2004 #12 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hva mener du med tynne? Normalt slanke? Det er vel de som rett og slett er syke, og mister sine kvinnelige former, som havner i kategorien din. Slanke friske jenter, med sine kvinnelige former i behold, kan være sexy som bare det. På den annen side, så er det vel så mange overvektige, av typen kraftige lesber, som er mye mindre sexy enn slanke jenter. Etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #13 Del Skrevet 7. oktober 2004 Flott! Da er jeg sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #14 Del Skrevet 7. oktober 2004 Syns ikke det var sååå teit innlegg jeg.Kanskje var det vel ment, da mange jenter slanker seg tynne fordi de tror at dette er mest sexy.For min egen del, er det godt å vite at det er ok å ha litt kjøtt på bena.... Kan alikevel si meg enig i at det var en litt teit måte å skrive det på.Hadde jeg skrevet: "Fete mennesker er usexy", vil jeg tro mange ville reagert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. oktober 2004 #15 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan alikevel si meg enig i at det var en litt teit måte å skrive det på.Hadde jeg skrevet: "Fete mennesker er usexy", vil jeg tro mange ville reagert!! Det er akkurat det jeg mener også...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #16 Del Skrevet 7. oktober 2004 Flott! Da er jeg sexy! Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2004 #17 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg også! Og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. oktober 2004 #18 Del Skrevet 8. oktober 2004 ... og jeg som alltid har gått rundt og trodd at jeg var sexy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. oktober 2004 #19 Del Skrevet 8. oktober 2004 tynne kvinnfolk e usexy! TAKK!!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå