AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Hva synes dere damer: Jeg har bestemt meg for å bli flinkere å uttrykke følelser ovenfor jenter? Altså.. Møter jeg en jente jeg liker så ønsker jeg å uttrykke at jeg liker hun og fortelle hva jeg føler. Er dette noe dere liker at vi menn gjør? (Som nyttårsforsett vil jeg bli flinkere til å skryte over folk jeg setter pris på... ) Anonymkode: a5750...8a1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Ja, såklart. Menn som tør å vise hva de føler og si hva de tenker - på en respektfull måte - er de jeg annser som ordentlige menn. En mann som ikke viser følelser vil heller aldri få en hengiven kvinne tilbake. Anonymkode: e8c75...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, såklart. Menn som tør å vise hva de føler og si hva de tenker - på en respektfull måte - er de jeg annser som ordentlige menn. En mann som ikke viser følelser vil heller aldri få en hengiven kvinne tilbake. Anonymkode: e8c75...bb1 Litt uenig. Hvorfor har drittsekker så mye suksess med å få damer til å bli gale etter de? Renne de ned med meldinger og ta masse initiativ? Noen ganger er det bedre å gjøre dama usikker og leke med henne for å få de beste resultatene. Anonymkode: eef07...bf2 1
saltyliquorice Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Ja, jeg vet at jeg liker det. Kanskje ikke noe man sier med en eneste gang, men etterhvert som man blir bedre kjent. Bare et pluss synes jeg.
Gjest Franke Ann Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Det kommer 100% an på hvor godt hun liker deg fra før av. Er hun allerede tent på deg (av ymse årsaker), vil hun oppleve det som utelukkende positivt. Er hun ikke tent på deg (av ymse årsaker), vil hun oppleve det utelukkende som en pest og en plage.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt uenig. Hvorfor har drittsekker så mye suksess med å få damer til å bli gale etter de? Renne de ned med meldinger og ta masse initiativ? Noen ganger er det bedre å gjøre dama usikker og leke med henne for å få de beste resultatene. Anonymkode: eef07...bf2 Dette er en idiotisk myte menn som selv ikke har baller til å snakke med en kvinne, sier om menn som faktisk snakker med en kvinne. Anonymkode: e8c75...bb1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå