Strawberrygirl Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Ja, hvor lenge lar du babyen ligge på babygymmen alene? Da tenker jeg på mens du Gjør andre ting enn å sitte der med babyen
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Til hun gir uttrykk for at hun ikke vil ligge der lenger Enten med mye lyder eller gråting. Eller når jeg selv vet at det begynner å bli tid for mat eller at hun begynner å bli trøtt så flytter jeg henne inn i sengen Hun kan ligge der alt fra 10 min - 1 time Anonymkode: b9c8d...382 1
Strawberrygirl Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til hun gir uttrykk for at hun ikke vil ligge der lenger Enten med mye lyder eller gråting. Eller når jeg selv vet at det begynner å bli tid for mat eller at hun begynner å bli trøtt så flytter jeg henne inn i sengen Hun kan ligge der alt fra 10 min - 1 time Anonymkode: b9c8d...382 Ok får litt dårlig samvittighet om hun ligger der alene.. men hun har jo godt av det selvsagt..
FantasDick Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Jeg får også kjempedårlig samvittighet, men prøver å bli flinkere til å la henne være litt alene, hun har jo godt av det. Hun sier fra når hun er lei, tar henne opp før hun gråter. Kan fint holde på en halvtime-time når hun er i godt humør, som regel mens jeg lager og spiser frokost, leser nyheter og tar morgenkaffen.
Beccy87 Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Til hun gir uttrykk for at hun ikke vil ligge der lenger Enten med mye lyder eller gråting. Eller når jeg selv vet at det begynner å bli tid for mat eller at hun begynner å bli trøtt så flytter jeg henne inn i sengen Hun kan ligge der alt fra 10 min - 1 time Anonymkode: b9c8d...382 Samme her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå