*M* Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Noen erfaringer. Vurderer å kjøpe et par cd'er derfra.
Dru Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har kjøpt bøker fra Amazon, og det funket helt flott. Bare pass på tollgrensa. Og jeg tror det vil bli billigere portomessig å bestille fra uk, dvs amazon.co.uk. Og det er ikke sikkert at Amazon i USA sender det du vil ha til Norge heller. Og hvis du skal ha cd-er, så kan du også kjøpe fra Play.com. De sender portofritt, og deler opp i enkeltpakker, slik at du ikke trenger å bekymre deg like mye for tollgrensa. Prisen som står er den du betaler totalt. Jeg er iallfall _meget_ godt fornøyd med play.com når det gjelder cd-er og dvd-filmer. Edit: Play fungerer veldig godt hvis du ikke skal ha tak i noe veldig spesielt av cd-er. For de har langt fra alt.
Arkana Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg bruker amazon.co.uk mye, foretrekker den framfor den amerikanske. De har alt jeg trenger, det er som oftest billigere enn å kjøpe i Norge og porto er ikke mye heller.
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 Skriver amazon.co.uk ned verdien Arkana?
Dru Skrevet 7. oktober 2004 #5 Skrevet 7. oktober 2004 Amazon skriver ikke ned verdien. Bøker er uansett fritt fram, tror jeg. De er iallfall ikke momsbelagt.
birgitte242 Skrevet 7. oktober 2004 #6 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg bruker amazon.co.uk mye' date= foretrekker den framfor den amerikanske. De har alt jeg trenger, det er som oftest billigere enn å kjøpe i Norge og porto er ikke mye heller. Samme her. Har bare positivt å si om å handle på amazon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå