AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Hei, Jeg har et barn etter IVF behandling, og skal nå prøve å bli gravid på egenhånd. Jeg skal ta eggløsningstester og begynne på lutinus etter positiv test. Men er usikker på hvor lenge etter positiv test jeg skal begynne? Er det noen som har erfaring med dette? Jeg skal selvfølgelig ringe klinikken og spørre på mandag, men jeg ønsker å høre andres erfaringer... Tror eggløsning er på mandag/tirsdag... Anonymkode: f8c32...b6a
N85 Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Jeg vil tro du skal begynne med en gang etter positiv test. Det er vel ingenting å vente med, og det skal uansett ikke være skadelig med ekstra progesteron, men du bør jo ringe og forhøre deg for sikkerhets skyld. Selv fikk jeg beskjed om å begynne med crinone (et annet progesteron-tilskudd) to dager etter eggløsning. Men jeg har ingen problemer med å bli gravid, men å forbli gravid har vært vanskeligere. Så det er jo en litt annen problemstilling. Men jeg husker gynekologen sa til meg at progesteron tatt i lutealfasen øker sjansene for graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå