Maimira Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Hei! Jeg er dessverre av dem som misliker husarbeid. Har det vel sånn ca greit og ryddig, men utsetter alltid ting som må gjøres. Eks. Vaske badet, ryddet skap, vaske ovn og kjøleskap osv. Noen som vet om det finnes vaske apper som gjør at man får greie rutiner på ting, helst norsk? 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Hva med å bare skrive en liste og henge på kjøleskapet? Anonymkode: 0d498...265 4
stan Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Du trenger vel heller en mopp enn en app til. Det finnes noen slike app'er som sier ifra når du har brukt mobilen for mye, men de fungerer ikke. Det er bare egen vilje, eventuelt tvang som hjelper. Du må rett og slett ta deg sammen. Så enkelt og så vanskelig. 4
MapleSirup Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Enig med de over, men vil likevel foreslå HomeRoutines om du tror det kan gi motivasjon. Du kan endre menyen selv og sånn sett fornorske den.
visp Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 7 timer siden, stan skrev: Du trenger vel heller en mopp enn en app til. Det finnes noen slike app'er som sier ifra når du har brukt mobilen for mye, men de fungerer ikke. Det er bare egen vilje, eventuelt tvang som hjelper. Du må rett og slett ta deg sammen. Så enkelt og så vanskelig. Vet du hvor man får lasta ned den moppen? 8
stan Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 12 minutter siden, visp skrev: Vet du hvor man får lasta ned den moppen? Ja på mopp-store☺ 8
visp Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 3 minutter siden, stan skrev: Ja på mopp-store☺ 2
tøydokka Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 følger emnet. Vurderer å ansette hushjelp, men synes det er litt feil når jeg bor alene..
Lutetium 71 Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Jeg hadde antageligvis bare brukt kalender appen jeg alltid bruker, Google kalendar, og jeg hadde skippet lett over rengjøringen uansett. 1
Rotemor Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016 21 minutter siden, tøydokka skrev: følger emnet. Vurderer å ansette hushjelp, men synes det er litt feil når jeg bor alene.. Det er lov for enslige også 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 Sørg for å gi beskjed til svigermødre og gamle tanter at det er BARE å komme på besøk når som helst uten å ringe på forhånd. Da tør du ikke annet enn å sjaine hele huset før du setter deg ned tiiiiiiiiiilfelle noen skulle stikke innom Bare pass på at de ikke føler seg så hjemme at de slutter å kommentere evt. hybelkaniner. Anonymkode: b2b2a...b80 1
Sølvrosen Skrevet 2. januar 2016 #13 Skrevet 2. januar 2016 13 timer siden, lillemy02 skrev: Flylady Jeg støtter dette. Det er riktignok ikke en app, eller på norsk, og du må klare å ignorere den ekstremt amerikanske tonen, men det fungerer bra for å få litt mer rutiner i hverdagen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #14 Skrevet 3. januar 2016 Den 1. januar 2016 at 16.14, Maimira skrev: Hei! Jeg er dessverre av dem som misliker husarbeid. Har det vel sånn ca greit og ryddig, men utsetter alltid ting som må gjøres. Eks. Vaske badet, ryddet skap, vaske ovn og kjøleskap osv. Noen som vet om det finnes vaske apper som gjør at man får greie rutiner på ting, helst norsk? Bare la det flyte. Stol på meg: du kommer ikke til å sitte på gamlehjemmet og tenke "jeg skulle ønske jeg vaska badet oftere i mine unge dager". Virkelig ikke. Så lenge du ikke får panikk når noen kommer på besøk eller e-bola av å dusje så er det godt nok. eller gjør som meg: jeg hater husarbeid så jeg kjøpte meg en støvsugerrobot. Har ikke gjort en ærlig dags husarbeid på årevis. Og det tenker jeg fortsette med i årene fremover. Anonymkode: 1a057...c2d 2
tøydokka Skrevet 3. januar 2016 #15 Skrevet 3. januar 2016 Den 1/2/2016 at 12.07, AnonymBruker skrev: Sørg for å gi beskjed til svigermødre og gamle tanter at det er BARE å komme på besøk når som helst uten å ringe på forhånd. Da tør du ikke annet enn å sjaine hele huset før du setter deg ned tiiiiiiiiiilfelle noen skulle stikke innom Bare pass på at de ikke føler seg så hjemme at de slutter å kommentere evt. hybelkaniner. Anonymkode: b2b2a...b80 Det hadde sikkert funket ja, men.. Ja, bare men.. Altså, bare hater uanmeldt besøk. 1
MapleSirup Skrevet 4. januar 2016 #16 Skrevet 4. januar 2016 3 timer siden, tøydokka skrev: Det hadde sikkert funket ja, men.. Ja, bare men.. Altså, bare hater uanmeldt besøk. Jeg også. Har det litt for rotete til at det er kjærkomment. Trenger bare 10 minutters varsel, men dog..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #17 Skrevet 4. januar 2016 Jeg bruker motiveded moms. Dog ikke på norsk, men funker som bare det 😀 Anonymkode: 21be4...9bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå