Gå til innhold

Hater meg selv. Fylleringt og ødelagt mitt gode rykte.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fylleringte han først 2 juledag og sa de verste, kleine ting, bla.a sexprat jeg aldri kunne sagt edru. Jeg snakket såpass høyt at noen venner av han hørte hva jeg sa, og de kjenner eksen min som jeg vurderte å gå tilbake til, så nå fremstår jeg som byens hore.

Og siden jeg ikke fikk nyttårsmelding fylleringte jeg han i går også, og spurte om vi kunne besøke familien min i Danmark.. Ganske intimt etter så kort dating. Han ville bare legge på :( er så SYKT flau, vet jeg aldri kommer til å ringe i fylla igjen nå, men det er for sent. Skjelver i hele kroppen og er så skamfull. Er stille og privat av meg ellers. Har gått gjennom noe som har ført til at jeg har blitt helt gal og selvdestruktiv på fylla denne julen. 

Vil ikke møte han mer etter dette og har blokkert nummeret hans, vil bare det skal gå mange uker så han merker at jeg trakk unna. Men er det håp for at han skjønte at det var alkoholen som pratet og at han ikke sitter igjen med ett inntrykk av at jeg er en innpåsliten galning? Og tror dere han tenker mye på dette i dag? Han er 31 år gammel. 

Anonymkode: 59bcd...c70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du bør holde deg unna ham fra nå av.

Anonymkode: 02b03...eb1

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper vel ikke akkurat at du har blokkert ham. Det var vel han som skulle blokkert deg. Og hva har alderen hans med saken å gjøre? Det er jo du som har driti deg ut...

Anonymkode: 10169...5ce

• Liker 7
Gjest Helicase
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fylleringte han først 2 juledag og sa de verste, kleine ting, bla.a sexprat jeg aldri kunne sagt edru. Jeg snakket såpass høyt at noen venner av han hørte hva jeg sa, og de kjenner eksen min som jeg vurderte å gå tilbake til, så nå fremstår jeg som byens hore.

Og siden jeg ikke fikk nyttårsmelding fylleringte jeg han i går også, og spurte om vi kunne besøke familien min i Danmark.. Ganske intimt etter så kort dating. Han ville bare legge på :( er så SYKT flau, vet jeg aldri kommer til å ringe i fylla igjen nå, men det er for sent. Skjelver i hele kroppen og er så skamfull. Er stille og privat av meg ellers. Har gått gjennom noe som har ført til at jeg har blitt helt gal og selvdestruktiv på fylla denne julen. 

Vil ikke møte han mer etter dette og har blokkert nummeret hans, vil bare det skal gå mange uker så han merker at jeg trakk unna. Men er det håp for at han skjønte at det var alkoholen som pratet og at han ikke sitter igjen med ett inntrykk av at jeg er en innpåsliten galning? Og tror dere han tenker mye på dette i dag? Han er 31 år gammel. 

Dette er en du nettopp har begynt å Date?  Og han har venner som kjenner eksen din? Uansett så ville jeg heller ha sendt en sms og sagt at du så at du hadde ringt han da og da, og at du ikke husker noe særlig og skammer deg fordi du er redd du har sagt noe teit.  Slapp av vennen, så ille er det ikke :) hvis han ikke vil snakke mer med deg etter at du fylleringte så r det hans tap:) 

Endret av Helicase
Skrevet

Jeg synes du skal sende han en SMS. Si at du ble unormalt full og at du kanskje ble litt vel ivrig. 

Det føles sikkert grusomt nå, men det er sjelden så fælt som det man selv tror. De fleste har dessuten gjort noe liknende i fylla, det er ganske vanlig! 

Lykke til med datingen, og godt nytt år!

• Liker 4
Skrevet

Slutt å drikk. Problem løst i fremtiden 😉

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å forverre fylleangsten din, men hvorfor blokkere han? Virker jo bare rart for han om han ikke får tak i deg lengre.

Alt føles nok helt krise ut akkurat nå, men i morgen vil det bli litt bedre når kroppen og hjernen er i vater igjen etter fyllekulen =) 

Dette er ikke verdens undergang selv om det føles sånn nå. Nå vet jeg ikke hva du har sagt, men tviler nå på du har skremt bort en fyr med noe så harmløst - og ofte både morsomt og smigrende - som å ringe den man dater når man er drita. 

Å bare blokkere han og aldri møte han igjen er imidlertid en svært god måte å miste en fyr på.. Jeg tror ikke han tenker mye på fylleringingen din, men det at du bare forsvinner uten forklaring er jo passe sært! Fjern blokkeringen og send han en melding eller ring han, det er bra for angsten også og høre han le av det.

• Liker 3
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Dette går helt fint, TS :) 

De fleste har gjort en brøler i fylla. Send en melding og si det som det er. Du tabbet deg ut. Å blokkere ham gjør ikke saken bedre. 

Godt nyttår! :)

Endret av Snuppi
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde noe lignende en gang. Skrev bare "unnskyld" på en melding og det ordnet seg, men tror det er viktig at du beklager deg. 

Anonymkode: e6035...abe

• Liker 2
Skrevet

Vi har alle en tabbekvote i fyllesammenheng, sett det på den og ta det pent videre i 2016 :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ALLE har driti seg ut på fylla. Fylleangsten dagen derpå er ofte verre enn selve hendelsen, men jeg skjønner du er flau. Det jeg ville gjort for å lette på trykket er å sende han en melding og si du beklager, at du er flau, og at du var kjempefull. 

Det går nok bra :)

Anonymkode: 56d81...cbf

• Liker 5
Gjest Potteblomst
Skrevet

Pust TS. Mange av oss har tabbet oss ut på fylla og skulle ønske det fantes alkolås på telefonen dagen derpå. Send en sms og beklag at det ble sånn. 

Å blokkere han gjør det kanskje mest vanskelig for deg selv fordi du blir sittende med alle tankene og du gir han ingen sjanse til å å si hvordan han opplevde det. Det er ikke sikkert han skjønner hvorfor du har blokkert han engang. Selv om han ville legge på betyr ikke at han synes du er kjip. Det du har gjort er ikke utilgivelig og du er ikke et dårlig menneske av den grunn (selv om dere ikke har kontakt videre). Det kommer alltid en ny dag og nye muligheter.

AnonymBruker
Skrevet

Uff da, TS. Vi har alle vært der. Jeg fylleringte sjefen min ved et uhell fordi jeg trodde jeg ringte han jeg holdt på med. Det var passe flaut å komme på jobb etterpå, kan du tro. Men det går over. Folk forstår at "fylla har skylda" i visse tilfeller. Det beste du kan gjøre er egentlig å le av det, for alt annet komme bare til å gjøre at du har det vondt. 

Anonymkode: 11cc2...94d

AnonymBruker
Skrevet

Eksakt samme skjedde meg.

Anonymkode: 8c407...2f6

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Det at du har blokkert hans nr vil han kunne oppfatte som pågående sinne/skuffelse over at du ikke fikk svaret du ønsket deg. Jeg ville fjernet denne blokkeringen.
Videre ville jeg sendt en melding - denne må være kort, likevel utfyllende: Du har sagt litt allerede - hvor du forklarer det som har hendt. 

Endret av gjestvest
Skrevet

Fylleangsten får det ofte til å føles værre ut enn det er!  Alle har fylleringt en eller annen gang og han skjønner nok at dette ikke var "deg". Jeg syns ikke du skal blokkere han bare fordi du føler deg dum, da spolerer du jo hvertfall greia deres!  Jeg ville bare sett om han tok kontakt igjen ila de første par dagene, og om ikke så ville jeg sendt en melding om "Hei åssen går det?  Bra start på nyåret? :) min ble kanskje litt for full hehe..Sorry" og prøvd å legge det bak meg. Han husker nok ikke detaljene fra samtalen så godt han heller om han satt å drakk med kompiser. Kleint joda men ikke farlig og ikke nødvendigvis noe dealbreaker :)

AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha!! Huff så ille det må føles for deg. Du får bare sende en unnsyldning på sms og si at det ble altfor mye alkohol i julen og at du beklager telefonsamtalene og at du er veldig flau over hva du sa. Mest sannsynlig kommer han til å smile for seg selv og føle seg smigret faktisk.

Anonymkode: 909e9...c56

AnonymBruker
Skrevet

ts jeg har også fylleringt i jula, og når jeg beklaget meg i ettertid så sa mannen bare "haha hæ? nei ikke noe å beklage for!" den ene gangen og den andre gangen når jeg sendte sms med sorry, så skrev han tilbake "ikke si sorry :) "
så tror ikke menn tar så mye på vei for det egentlig. og jeg trodde også jeg hadde ødelagt hele mitt gode inntrykk og rykte, men nei vi snakker fortsatt mye som før ;) noiaen satt bare i mitt hode

Anonymkode: 70f4b...915

Gjest cheshirecat
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke problemet i det hele tatt, dette er jo bare sjarmerende! Jeg fylleringer, sms'er og chatter hele tida jeg... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...