Gå til innhold

Flytte igjen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt konstruktiv tilbakemelding fra dere, da jeg ikke har så mange å kunne diskutere dette med.

Har bodd en del steder opp i gjennom mitt snart 40 år gamle liv. De siste gangene i nye boligprosjekter, da dette har blitt rimeligst for meg.

Nå har jeg nettopp flyttet inn i en ny bolig, men kjenner at dette ikke føles riktig for meg. Med tanke på at jeg vil ha mer plass + støy fra festglade ungdommer som nærmeste nabo, kjenner jeg at jeg vil videre.

Økonomisk er det ingen problem. Det som holder meg igjen er hva folk i denne lille bygda vil si? Vet jeg ikke bør bry meg om det, men nå er det nå en gang slik at jeg tenker en del på snakket i etterkant....

Hva tenker dere??

Takker for tilbakemeldinger :helen:

Anonymkode: 79c34...133

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker i bunn og grunn at du får gjøre det du selv føler for, og nei, sånt bør man ikke bry seg om (Det er jo ikke akkurat skandaler de da vil snakke om... bare at du flytter...).

AnonymBruker
Skrevet

Når du snart er 40 bør du vel være gammel nok til å stå for egne valg? Altså: dersom du blir er du den eneste som kommer til å lide for det. Dersom du flytter er du den eneste som har glede av det. 

Dersom folk snakker så foreslår jeg at du setter dem bestemt men høflig på plass. Folk liker å bli satt på plass, nemlig. Vi er alle mye hyggeligere mot folk som setter grenser.

Anonymkode: 776c9...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...