Ulla Ullsokk Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har noen folk på lista mi som jeg ikke vil dele noe med, men likevel ikke unfriende dem. Dette kan man gjøre ved å lage grupper, tror jeg? Kan man gjøre dette uten at noen merker om de er med eller ikke i forskjellige grupper?
Gjest Jessica Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Ja. Jeg har en gruppe jeg deler alt med , en gruppe jeg deler private ting med og en gruppe jeg ikke deler noen ting med 😉
Ulla Ullsokk Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2016 55 minutter siden, Jessica skrev: Ja. Jeg har en gruppe jeg deler alt med , en gruppe jeg deler private ting med og en gruppe jeg ikke deler noen ting med 😉 Takk, men hvordan gjør du det? Det var liksom poenget 😉
Gjest Jessica Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 8 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Takk, men hvordan gjør du det? Det var liksom poenget aha. Du vet på home? Til venstre der det står grupper? Helt nederst står det lag gruppe. Så får du forslag om hvem du kan legge til. Etter hvert kan du gå inn på den enkelte profil og inn på der du unfriender folk og velger legg til gruppe. Tåpelig forklart, men håper du skjønner litt 😉
Ulla Ullsokk Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2016 (endret) 18 minutter siden, Jessica skrev: aha. Du vet på home? Til venstre der det står grupper? Helt nederst står det lag gruppe. Så får du forslag om hvem du kan legge til. Etter hvert kan du gå inn på den enkelte profil og inn på der du unfriender folk og velger legg til gruppe. Tåpelig forklart, men håper du skjønner litt 😉 Takk! Så det blir ikke sånn "Ulla har lagt deg til i en gruppe"? Endret 1. januar 2016 av Ulla Ullsokk
Gjest Jessica Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 12 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Takk! Så det blir ikke sånn "Ulla har lagt deg til i en gruppe"? Å nei. Og de kan ikke snoke heller. Bare du ser hvem du har i hvilken gruppe
Ulla Ullsokk Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2016 Takk! Det gikk lett fra maskinen, men paden ville ikke! Ble supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå