Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Ikke slanking nei. ...jeg skal gjøre flere hyggelige ting som jeg har lyst til. Jeg skal spille mye mere musikk og lytte til ting som ikke nødvendigvis ligger på hitlistene. Jeg vil være snillere mot meg selv og klappe meg på skulderen mye oftere og si at "du duger akkurat slik som du er, Hoppe!". Sånne ting. 5
LiseTV Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2016 Har kjøpt 15 kjoler i år, skal i 2016 ikke kjøpe mer enn 12 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 En kjole pr. mnd høres helt passelig ut syns jeg. Det neste bør vel kanskje være å investere i en skikkelig stor og fin garderobe til å henge alt det vakre i etterhvert som det bugner?
Perelandra Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Jeg skal øve mer på piano, og fortsette med å lære finsk som jeg har drevet med i flere år nå. Begge deler gjør jeg fordi jeg har lyst og ikke fordi jeg må. 1
Veslefrikk Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Jeg skal ta med meg tomflasker hver gang jeg går i butikken uansett om det bare er snakk om en eller to. Hater å pante og har frem til nå bare stappet de inn i en bod etterhvert og når jeg først skal gjøre en innsats så kan det være både to og tre søplesekker (etter et år eller to) og det ender bestandig med problemer med panteautomaten. Den hyler og skriker flere ganger i løpet av en sånn panteseanse .
Berit Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 Når jeg blir provosert eller føler irritasjon skal jeg tenke meg grundig om før jeg sier noe.
melatonin Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Ha mer cardio trening samtidig som jeg opprettholder styrke øktene mine. Spare mye. Være mer ute i frisk luft.
Perelandra Skrevet 4. januar 2016 #10 Skrevet 4. januar 2016 Jeg vil prøve å bli mer takknemlig for alt som tross alt er bra i livet mitt. Takknemlighet er god terapi mot depresjon. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #11 Skrevet 4. januar 2016 Drikke betraktelig mindre alkohol Anonymkode: 15161...e05 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå