AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Hei! Dere som lager wraps med røkelaks til feks tapas og som har rømme i, kan dere dele oppskrift med meg? spiste dette på en kafé som nå er nedlagt og jeg vil lage det selv hjemme nå! Anonymkode: 04d0e...1be
Gjest Handymanhedmark Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Bruk heller snøfrisk og persille
Rosewood Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Wraps, snøfrisk, litt salat (f.eks ruccola), røkelaks. Rull sammen og skjær opp i passe biter.
visp Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Det de andre nevner her men også rødløk er veldig godt. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Ser det kommer mange forslag med kremost osv nå, glemte å skrive at en av grunnen til at det MÅ være rømme er at jeg ikke tåler laktose og rømme er enkelt å få tak i laktosefritt ellers takk for svar, sikkert mange andre som kan bruke dem Anonymkode: 04d0e...1be
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser det kommer mange forslag med kremost osv nå, glemte å skrive at en av grunnen til at det MÅ være rømme er at jeg ikke tåler laktose og rømme er enkelt å få tak i laktosefritt ellers takk for svar, sikkert mange andre som kan bruke dem Anonymkode: 04d0e...1be Jeg bruker laktosefri philadelfia:) Anonymkode: 9763a...a09 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Oppskrift? Det er jo bare å prøve seg litt frem. Anonymkode: 66cbd...08c
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 6 timer siden, visp skrev: Det de andre nevner her men også rødløk er veldig godt. Ja, enig. Rødløk hører hjemme her. ☺
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 En variasjon er å blande litt sennepssaus i,eller blande litt vanlig sennep med den laktosefri rømmen. Bare fantasien setter grenser,men litt urter, agurk og rødløk frisker litt opp lagde faktisk med julepølse og rødløk før jul til juletapas. De ble spist opp alle sammen. Anonymkode: 8a27e...4bb
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En variasjon er å blande litt sennepssaus i,eller blande litt vanlig sennep med den laktosefri rømmen. Bare fantasien setter grenser,men litt urter, agurk og rødløk frisker litt opp lagde faktisk med julepølse og rødløk før jul til juletapas. De ble spist opp alle sammen. Anonymkode: 8a27e...4bb Vil ha...og vil ha det NÅ...! 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå