AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 Fikk positiv el test nå, da vil jeg mest sannsynlig ha eggeløsning innen 48 timer ca. Hvordan legger dere det opp med samleie rundt el ? Anonymkode: 5163d...6c0
emhanse Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fikk positiv el test nå, da vil jeg mest sannsynlig ha eggeløsning innen 48 timer ca. Hvordan legger dere det opp med samleie rundt el ? Anonymkode: 5163d...6c0 Vi hadde sex 1 gang daglig i dagene før EL-testen slo ut, på selve testdagen og de 3 neste dagene etter. Men vet noen sier det anbefales annenhver dag for å "spare opp". Leste en plass at dersom mannens sædkvalitet er noe redusert lønner det seg annenhver dag for å ha føest mulig dyktig svømmere, men om den er normal kan man gjerne ha hver dag om en ønsker og orker det. Hos oss satt spiren den mnd EL-testen var positiv:-) Masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Legger det opp? Er vel bare å ha seg så mange ganger man føler for det vel? Positiv el test betyr at det er positivt med sex når som helst innen to-tre dager. Jeg bruker el test for å sikkre st vi treffer korrekt jeg også, og vet at sex to dager før el er det aller beste men det blir litt vel teknisk for meg til og med å snakke om hvordan man legger ogg sexen etter en el-test. Sex er sex, ha det når det passer rundt el. Om det er en eller tre dager før betyr det ikke så mye Anonymkode: 295ff...aee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå