Gå til innhold

Positiv El test, hvordan gjør dere det ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk positiv el test nå, da vil jeg mest sannsynlig ha eggeløsning innen 48 timer ca. Hvordan legger dere det opp med samleie rundt el ? 

Anonymkode: 5163d...6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk positiv el test nå, da vil jeg mest sannsynlig ha eggeløsning innen 48 timer ca. Hvordan legger dere det opp med samleie rundt el ? 

Anonymkode: 5163d...6c0

Vi hadde sex 1 gang daglig i dagene før EL-testen slo ut, på selve testdagen og de 3 neste dagene etter. Men vet noen sier det anbefales annenhver dag for å "spare opp". Leste en plass at dersom mannens sædkvalitet er noe redusert lønner det seg annenhver dag for å ha føest mulig dyktig svømmere, men om den er normal kan man gjerne ha hver dag om en ønsker og orker det.

Hos oss satt spiren den mnd EL-testen var positiv:-) Masse lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Legger det opp? Er vel bare å ha seg så mange ganger man føler for det vel? Positiv el test betyr at det er positivt med sex når som helst innen to-tre dager. 

Jeg bruker el test for å sikkre st vi treffer korrekt jeg også, og vet at sex to dager før el er det aller beste men det blir litt vel teknisk for meg til og med å snakke om hvordan man legger ogg sexen etter en el-test. Sex er sex, ha det når det passer rundt el. Om det er en eller tre dager før betyr det ikke så mye

Anonymkode: 295ff...aee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...