Gå til innhold

Hva stryker du?


sirka

Anbefalte innlegg

Veldig lite...

Duker,og skjorter som må strykes...Men det blir som regel liggende til den dagen det skal brukes...Så må man forte seg å stryke det....Hadde vært bedre om man hadde tatt seg bryet å strøket de med en gang. Da hadde man jo hatt ny strøken skjorte den dagen man trenger det...

Mormor elsker å stryke, Hvis hun er på besøk her,så er det press kant i underbuksene til mannen :ler::ler2::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Duker

Legg duken litt fuktig på bordet. Ha en sprayflaske med vann og dusj, og rett på de.

Ser nystrøkne ut mine.

grunnen til at de strøk alt ør i tiden var at husmødrene gikk hjemme. De 2sloss" om å ha det mest perfekte hjem når det gjalt husarbeid.

Ikke hadde de så stor plass som nå, tenker da på skaper osv. du får bedre plass i skaper om du stryker.

Skjorter stryker jeg heller ikke.

Slår av sentrifugeringa på vaskemaskinen da de vaskes. henger de på kleshenger våte. ser nystrøkne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å stryke. Liker å se at krøllete skjorter og sengetøy blir glatt. har så mye stress ellers i livet at det blir som en stille stund (jeg er ikke så gal som jeg høres ut som!)

Men jeg liker det!

Å, så bra at jeg ikke er alene om det! Det er virkelig balsam for sjelen å forvandle den rotete krøllete haugen til nydelige bunker med glatte kjøkkenhåndklær og sengetøy. Og så glad mannen blir når skapet er fullt av nystrøkne skjorter som er sortert etter fargenyanser :kline: Det er hverdagskjærlighet, det :wink:

PS: stor strykehaug, god DVD-film og alene i stua - det er kos, det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja det er det tenk!

Vi har ikke så mye skjorter å sånn, men tskjorter som er nystrøkne er mye deiligere å ta på enn ustrøkne. MEn det er ikke alltid jeg gidder dem da. Kommer ant på hvor stor den andre haugen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duker, skjorter, bluser, babytøy som pakkes vekk etter at det er blitt for smått, sengetøy, vaskekluter, kopphåndklær, lintøy, penbukser/klær.

Svigermor synes det er rart at jeg stryker sengetøy. Men vi har ikke tørketrommel, og sengetøyet tar mye mindre plass i skapet når det er strøket, samt at det er mye bedre å legge seg i. (Også er jeg vokst opp med det. Og nå er mannen min omvendt også. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stryker kun skjorter til fint. Men savner å legge seg i nystrøket sengetøy, slik som hjemme hos mamma. Savner det ikke nok til å gjøre selv :sjarmor:

m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøk vel oftere før, enn det jeg gjør nå. Stryker ikke sengetøy og håndklær. Men stryker duker, noen bukser/topper/skjorter/gensere og alt annet som må strykes fordi det er så krøllete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stryker minst mulig..blir stort sett bare duker..plagg som må strykes blir tilnærmet aldri brukt..og jeg formaner mannen om å kjøpe strykefrie skjorter!! For jeg HATER å stryke skjorter..de er skrukkete igjen før jeg har fått dem på hengeren!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stryker minst mulig..blir stort sett bare duker..plagg som må strykes blir tilnærmet aldri brukt..og jeg formaner mannen om å kjøpe strykefrie skjorter!! For jeg HATER å stryke skjorter..de er skrukkete igjen før jeg har fått dem på hengeren!! :ler:

Godt å se at det ikke bare er meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...