sirka Skrevet 7. oktober 2004 #1 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg hater å stryke! Min mor strøyk alt husker jeg, til og med underbukser og vaskekluter, slik at alt lå fint i skuffene. Hva stryker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astra unplugged Skrevet 7. oktober 2004 #2 Del Skrevet 7. oktober 2004 Minst mulig! Stryker når jeg må (skjorter, duker evt.). Astra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 7. oktober 2004 #3 Del Skrevet 7. oktober 2004 Stryker krøllete plagg om jeg skal være fin, stryker sinnsykt krøllete plagg til hverdags ... Og skjorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 7. oktober 2004 #4 Del Skrevet 7. oktober 2004 ... på en annen side så blir de fleste skjorter ganske OK av å bli hengt opp på en kleshenger rett etter vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 7. oktober 2004 #5 Del Skrevet 7. oktober 2004 Minst mulig! Kun skjorter og linplagg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. oktober 2004 #6 Del Skrevet 7. oktober 2004 Minst mulig, og kjøper helst ikke klær som må strykes. Har et par bluser som må strykes, men de har jeg ikke brukt på årevis. Jeg vet om mange som stryker det meste, T-skjorter, bukser, laken, sengetøy og håndduker. Det gidder jeg bare ikke. Livet er for kort til å stå ved strykebrettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #7 Del Skrevet 7. oktober 2004 Før- ingenting Nå- alt! Jeg elsker å stryke. Liker å se at krøllete skjorter og sengetøy blir glatt. har så mye stress ellers i livet at det blir som en stille stund (jeg er ikke så gal som jeg høres ut som!) Men jeg liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 8. oktober 2004 #8 Del Skrevet 8. oktober 2004 Stryker bare det jeg må. Skjorter, bluser oli. henges så de blir ok til hverdags uten å strykes. Stryker duker og penklær - andre klær bare hvis de er veldig skrukkete. Hvis jeg har et plagg som er litt skrukkete spruter jeg ofte litt vann på det, og henger det pent på en henger. Blir ofte bra nok resultet av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2004 #9 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ingenting! Dvs - jeg stryker bunadsskjorta til 17. mai... that's it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 8. oktober 2004 #10 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hva stryker dere? Ingenting! Har ikke strykejern, en gang. Det funker greit å strekke skjortene når de er våte, har jeg funnet ut. Litt krøllete klær gjør vel ingenting, dessuten retter det seg litt ut etter et par timer på, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. oktober 2004 #11 Del Skrevet 8. oktober 2004 Minst mulig! De få plaggene jeg har som helst bør strykes bruker jeg så og si aldri. Hender jeg bruker dem uten å stryke dem, men strekker dem/henger dem til tørk istedet. Garantert ikke like pent, men det får gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 8. oktober 2004 #12 Del Skrevet 8. oktober 2004 Stryker aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philosophia Skrevet 8. oktober 2004 #13 Del Skrevet 8. oktober 2004 Duker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 8. oktober 2004 #14 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg kan ikke fordra å stryke, så det gjør jeg minst mulig. Kjøper helst klær som er strykefrie. Det hender allikevel at jeg må stryke og da er det stort sett skjorter, duker og enkelte gardiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. oktober 2004 #15 Del Skrevet 8. oktober 2004 Duker og gardiner. Skjortene sine får sambo stryke selv, jeg bruker nesten aldri skorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 8. oktober 2004 #16 Del Skrevet 8. oktober 2004 Haha! Bra det er flere som meg... stryker også MINST mulig!! Mormor hadde fått krupp av å lese dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 8. oktober 2004 #17 Del Skrevet 8. oktober 2004 Før- ingenting Nå- alt! Jeg elsker å stryke. Liker å se at krøllete skjorter og sengetøy blir glatt. har så mye stress ellers i livet at det blir som en stille stund (jeg er ikke så gal som jeg høres ut som!) Men jeg liker det! Skjønner litt hva du mener. Jeg stryker ikke alt, men kluter, kjøkkenhåndklær, putevar... sånt som jeg aldri gadd stryke før. Har ikke orka å ta dynetrekk, de er så svære.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snitta Skrevet 8. oktober 2004 #18 Del Skrevet 8. oktober 2004 Stryker alt for lite! Har fått noen kommentarer fra min mor ja..... Hater det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. oktober 2004 #19 Del Skrevet 8. oktober 2004 Minst mulig! Kun skjorter og linplagg.. Og duker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 10. oktober 2004 #20 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg stryker også minst mulig.....men enkelte skjorter kommer en ikke unna.....bunadskjorta f.eks.... ...buksene mine henger jeg opp på henger i press, så de stryker jeg sjelden. Datteren min har en kjole og en bukse i linblanding, de stryker jeg hvis vi skal noe spesielt...ellers ikke :oops: Ellers har mannen strykefrie skjorter og jeg stort sett strykefrie klær, så da går det jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå