Gå til innhold

Hva stryker du?

sirka

Anbefalte innlegg

Jeg hater å stryke! Min mor strøyk alt husker jeg, til og med underbukser og vaskekluter, slik at alt lå fint i skuffene.

Hva stryker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minst mulig, og kjøper helst ikke klær som må strykes. Har et par bluser som må strykes, men de har jeg ikke brukt på årevis. Jeg vet om mange som stryker det meste, T-skjorter, bukser, laken, sengetøy og håndduker. Det gidder jeg bare ikke. Livet er for kort til å stå ved strykebrettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Før- ingenting

Nå- alt!

Jeg elsker å stryke. Liker å se at krøllete skjorter og sengetøy blir glatt. har så mye stress ellers i livet at det blir som en stille stund (jeg er ikke så gal som jeg høres ut som!)

Men jeg liker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stryker bare det jeg må. Skjorter, bluser oli. henges så de blir ok til hverdags uten å strykes.

Stryker duker og penklær - andre klær bare hvis de er veldig skrukkete.

Hvis jeg har et plagg som er litt skrukkete spruter jeg ofte litt vann på det, og henger det pent på en henger. Blir ofte bra nok resultet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hva stryker dere?

Ingenting! Har ikke strykejern, en gang. Det funker greit å strekke skjortene når de er våte, har jeg funnet ut. Litt krøllete klær gjør vel ingenting, dessuten retter det seg litt ut etter et par timer på, også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst mulig! De få plaggene jeg har som helst bør strykes bruker jeg så og si aldri. Hender jeg bruker dem uten å stryke dem, men strekker dem/henger dem til tørk istedet. Garantert ikke like pent, men det får gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke fordra å stryke, så det gjør jeg minst mulig.

Kjøper helst klær som er strykefrie. Det hender allikevel at jeg må stryke og da er det stort sett skjorter, duker og enkelte gardiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Før- ingenting

Nå- alt!

Jeg elsker å stryke. Liker å se at krøllete skjorter og sengetøy blir glatt. har så mye stress ellers i livet at det blir som en stille stund (jeg er ikke så gal som jeg høres ut som!)

Men jeg liker det!

Skjønner litt hva du mener. Jeg stryker ikke alt, men kluter, kjøkkenhåndklær, putevar... sånt som jeg aldri gadd stryke før.

Har ikke orka å ta dynetrekk, de er så svære.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg stryker også minst mulig.....men enkelte skjorter kommer en ikke unna.....bunadskjorta f.eks.... :Hehe: ...buksene mine henger jeg opp på henger i press, så de stryker jeg sjelden. Datteren min har en kjole og en bukse i linblanding, de stryker jeg hvis vi skal noe spesielt...ellers ikke :oops:

Ellers har mannen strykefrie skjorter og jeg stort sett strykefrie klær, så da går det jo greit :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...