Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp da er det et nytt år og treningssenterene får haugevis av nye støttemedlemmer. Jeg synes det er helt håpløst å få trent skikkelig i januar og februar fordi det er så mange som surrer rundt og i veien på treningssenteret. Men allikevel har jeg lyst å gi alle som prøver en high five, fordi de faktisk prøver å komme igang med trening. Jeg blir alltid glad når noen begynner å trene og faktisk fortsetter med dette, fordi en sunn og sterk kropp gir så uendelig mye.

Men det er jo et faktum at de fleste som melder seg inn i januar gir opp ganske kjapt. Og før de gir opp, så surrer og roter de noe veldig på senteret. De aner ikke hva de skal gjøre der og har heller ikke normene for oppførsel inne. Skulle ønske jeg slapp akkurat den delen der :P Det burde vært en påtvunget begynnerkurs for alle som vil benytte treningssenter, så man slapp alt dette rotet. Huff jeg kjenner jeg gruer meg...

Anonymkode: eb05b...6a9

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle må jo begynne et sted, tar tid å finne rytmen. Flere vil jo gi opp som du sier, men noen blir nok også igjen. Skjønner at det er litt irriterende, men du får prøve holde hodet kaldt de kommende månedene :) går jo evt. an å spørre om når det er flest på treningssenteret.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp! 

Anonymkode: d1230...932

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, saltyliquorice skrev:

Alle må jo begynne et sted, tar tid å finne rytmen. Flere vil jo gi opp som du sier, men noen blir nok også igjen. Skjønner at det er litt irriterende, men du får prøve holde hodet kaldt de kommende månedene :) går jo evt. an å spørre om når det er flest på treningssenteret.

Jada og jeg synes jo det er veldig bra folk kommer igang (og håper de fortsetter), bare de ikke er i veien for meg.

Jeg jobber heldigvis ganske fleksibelt, så jeg må bare endre mine arbeidsrutiner for å kunne trene når alle andre jobber :P men det er litt stress det også. Ikke så gunstig, men noe jeg bare må gjøre.

Anonymkode: eb05b...6a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...