Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på en ting.

Hvis ei lesbisk registrerer seg på Tinder, kan mennene se hennes profil da?

Ønsker å registrere meg der, men ikke hvis mannfolkene skal sitte og stirre på meg :-/

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende, ja. Jeg har satt innstillingen min til å kun se kvinner, men får opp menn enkelte ganger.

Anonymkode: eeb76...9bf

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke grindr for homofile? Eller er det bare for menn?

Anonymkode: 0f240...d12

Skrevet

Dumt spørsmål, kanskje, men hvordan kan du se menn hvis du har innstilt at du bare vil se kvinner?

Skrevet

en ting til: er man synlig for andre når man er logget ut av tinder?

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, gamle skrev:

Dumt spørsmål, kanskje, men hvordan kan du se menn hvis du har innstilt at du bare vil se kvinner?

Jeg vil også bare ha kvinner, men får opp noen menn av og til. Regner med det er fordi mennene har valgt å bare få opp menn. Heterofile er jo i stort flertall, så hvis de bare skulle fått opp andre menn som søker menn så hadde det kanskje ikke vært så mange profiler som dukket opp etter en stund tenker jeg?

Anonymkode: a8ecf...417

AnonymBruker
Skrevet

Man trykker jo bare inn at man er kvinne som søker kvinne, så får man opp kvinner som også søker kvinner.
Ja man er synlig selvom man er logget ut, man må deaktivere eller slette profilen sin for at man skal bli borte derfra, men tinder har også en funksjons innstillig at man kan velge "hide from search" , sånn at du beholder de du allerede er matchet med og kan kommuinsere med de, menikke vil dukke opp i søkingen til andre eller få nye matcher.

Anonymkode: 731d5...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...