Gå til innhold

Skikkelig skuffet over venninne. Ble sittende alene I går :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fy søren for ei kjærring. Hun hadde jeg ikke snakket med igjen. Godt at hun nå hvertfall vet at du skjønner at hun har jugd deg opp i trynet. Da kan hun sitte der å kanskje kjenne litt på den dårlige samvittigheten. Hvis hun er i stand til å ha samvittighet da. 

Ønsker deg et godt 2016 hvor jeg håper du finner deg en ny venninne som er en ekte venninne. 

Anonymkode: b75d0...864

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dårlig gjort. Ikke bry deg om henne.  Slike venninner gidder ikke jeg å samle på. Håper hun skammer seg og skjønner hun har drit seg ut.

Anonymkode: 6d507...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sånt som det der skjer så har det som oftest ei god stund vært tegn som sier at man ikke blir prioritert som venninne, f.eks de kontakter en bare når de trenger tjenester, syter og klager når de først er der, baksnakker en til felles venner og blir sure hvis man har en diskusjon og man sier meningen sin. Sånt som det TS opplevde er som oftest toppen av kransekaka. 

Så TS, det er bare en ting å gjøre og det er å kutte henne ut og det nu. Overalt, telefonen, sosiale medier og ikke hils på henne når du treffer henne i RL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, ingen tvil om at du fortjener bedre venninner enn hun der! Fysøren så frekk, jeg håper hun skammer seg! 
Pinlig at hun lyver om at hun "sovnet på sofaen"... Hun burde lagt seg paddeflat, sagt unnskyld og innsett hvor sinnsyk råtten hun var.

Ville skrevet en lang melding til henne om hvor sinnsykt dårlig gjort det hun gjorde, var, og droppet henne på sekundet.

Stor klem til deg ts! Håper det kommer en annen kveld snart, med bedre venninner, som veier opp for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herlighet så frekt. Slike venner trenger du ikke. Hun har kanskje sluppet unna med det så langt, men etterhvert som dere blir voksne(re), så velger folk vekk falske venner, og de som oppfører seg slik da, blir sittende igjen alene om de ikke endrer seg.

Anonymkode: ba302...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...