Gå til innhold

Skikkelig skuffet over venninne. Ble sittende alene I går :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er veldig skuffet og sint. Hvis hun ikke ville gå med meg i går,  så burde hun ha sagt det. Sånn  at jeg kunne finne på noe annet. Kjedelig å sitte å vente på noen som aldri kommer. 

Vi skulle på fest hos en kompis av henne og jeg kjenner ikke han, eller noen av de som skulle komme. Hun sa han hentet oss kvart på 7. Hun sa de kom til døra siden det regnet. Men de kom ikke. 5 på ringte jeg og hun sa de var forsinket. De kom kvart på 8 heller. Så jeg ventet da. Klokka ble kvart på, men ingen kom. Kl 8 ringer jeg igjen,  men ikke noe svar. Sendte melding og spurte hvor de ble av. Ikke noe svar. Skjønte ikke så mye. Bare satt i sofaen og tvinga tommeltotter. Ringte flere ganger, men kom bare til mobilsvar. 

Så ble bare sittende alene i går. Har ikke hørt noe fra henne enda. Men jeg har ikke FB selv, men var inne på søsteren min sin. Hun hadde lagt ut på veggen "fest med gode venner " Kjerring! Gleder meg til å høre hennes forklaring :filer:

Anonymkode: 5a3f5...5f5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sånne venner gjør du kort prosess med. Drit i dama, hun bryr seg mer om å feste "med gode venner" enn deg. Ikke bruk tid på folk som ikke prioriterer deg.

Anonymkode: d6fa5...c54

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gidder ikke å ta kontakt med henne. Det er sikkert og visst. Jeg hadde gledet meg til fest :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så utrolig urettferdig gjort! Dette var veldig dårlig av henne, og jeg synes det er godt gjort at du ikke har brukt minimum 20 banneord i innlegget ditt. 

Om du føler for å oppdatere hennes forklaring, ble jeg veldig nysgjerrig på hva som får ei venninne til å gjøre noe slikt! Kjenner litt sinne på dine vegne her... ;)

Håper du fikk en grei kveld... For det om. :hug:

Anonymkode: c9faf...96a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig skuffet og sint. Hvis hun ikke ville gå med meg i går,  så burde hun ha sagt det. Sånn  at jeg kunne finne på noe annet. Kjedelig å sitte å vente på noen som aldri kommer. 

Vi skulle på fest hos en kompis av henne og jeg kjenner ikke han, eller noen av de som skulle komme. Hun sa han hentet oss kvart på 7. Hun sa de kom til døra siden det regnet. Men de kom ikke. 5 på ringte jeg og hun sa de var forsinket. De kom kvart på 8 heller. Så jeg ventet da. Klokka ble kvart på, men ingen kom. Kl 8 ringer jeg igjen,  men ikke noe svar. Sendte melding og spurte hvor de ble av. Ikke noe svar. Skjønte ikke så mye. Bare satt i sofaen og tvinga tommeltotter. Ringte flere ganger, men kom bare til mobilsvar. 

Så ble bare sittende alene i går. Har ikke hørt noe fra henne enda. Men jeg har ikke FB selv, men var inne på søsteren min sin. Hun hadde lagt ut på veggen "fest med gode venner " Kjerring! Gleder meg til å høre hennes forklaring :filer:

Det trenger du ikke. Hvorfor samle på sånne venner? Jeg ville trukket meg unna uten noe dramatikk. Hun har vist en side som ikke respondert om hun prøvde å ta kontakt. Det ser utsolgt det er mange på KG som mangler selvrespekt. Det er trist, men noe bare en selv kan gjøre noe med. Lykke til :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dårlig gjort ja!  Men slår ikke den gangen jeg og venninda mi hadde avtalt kvelden sammen og jeg møtte hun i byen etter å ha pyntet meg i flere timer og det første hun sier er at hun skal møte typen sin så jeg får ha en fin kveld videre. Ehh!!? Det var bortkastet pynting, avlysning av andre planer pga henne og bomtur til byen. Dro rett hjem igjen og siden har jeg ikke giddet å feire nyttårsaften! 

Anonymkode: 14683...d1c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette synes jeg er veldig dårlig gjort. Fatter ikke at voksne folk gjør sånt. Hadde ignorert henne for all framtid...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånne venner gjør du kort prosess med. Drit i dama, hun bryr seg mer om å feste "med gode venner" enn deg. Ikke bruk tid på folk som ikke prioriterer deg.

Anonymkode: d6fa5...c54

Jeg ville kommentert på bildene at det var dårlig gjort å invitere, for så å bryte avtalen uten å si fra og for sent til at du kunne takke ja til andre nyttårsfeiringer og derfor ble sittende alene. For det synes jeg er det verste; hun kunne heller bare latt være å invitere, slik at du kunne funnet på noe annet. Alternativt hadde jeg skjelt henne ut med velvalgte ord om oppdragelse og folkeskikk ved første anledning. Denne damen trenger å merke at å svikte venner har konsekvenser og ubehag også for henne. Det hadde jo vært fristende å kjøre noe liknende på henne en gang, men da må du jo holde kontakten bare for det formålet og det gidder du vel ikke.

Anonymkode: 6dd97...1da

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egoistisk venninne som ikke er noe å samle på! Noen tenker bare på seg selv og gjør hva de vil. Eier ikke folkeskikk. 

Glemmer aldri da en venninne av meg dro med en fyr fra byen hjem da jeg var på overnatting hos henne på nyttårsaften.  Plutselig var hun borte og jeg ble stående alene i byen. Ikke tok hun tlf og jeg måtte søke henne opp på 1881 for å finne adressen. Heldigvis var naboen hjemme  og kunne sove hos han selv om han prøvde å ha sex med meg flere ganger.. Var  illsint da hun kom hjem noen timer senere. 

Håper du dropper henne. Hun er ingen god venninne og du fortjener bedre.

Endret av LeilaS
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Råttent gjort å gjøre sånt på selveste nyttårsaften. :nei: Hva feiler det henne? Hadde bare latt kontakten fade ut og gått videre. 

Anonymkode: e33cd...d90

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BlendaSensitive skrev:

Dette synes jeg er veldig dårlig gjort. Fatter ikke at voksne folk gjør sånt. Hadde ignorert henne for all framtid...

Vet vi at dette er voksne folk - jeg får litt fjortiss-vibber...

Men ja, det var skikkelig dårlig gjort.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager!

Hadde tolket det som at de fant ut at de ikke gadd kjøre innom deg og heller dro rett til festen.

Hva slags forhold har dere sånn ellers? Er dere nære venninner, eller bare bekjente? Synes dette har litt å si, føler iallfall at det er vanskeligere å forvente ting av folk som egentlig bare er bekjente, de kan kjapt snu rundt på ting uten å tenke så mye på andre følelser. Men dersom dette er en nær venninne, så er det jo faktisk en "slå-opp" grunn..

Dersom du hadde søkt opp/fått vite adressen, kunne du jo tatt taxi dit, hadde nesten vært moro å sett reaksjonen hennes dersom du plutselig dukket opp selv. Men forstår jo godt at man ikke vil oppsøke henne når man får et hint om at hun ditcher.

Anonymkode: 26b7d...2f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så utrolig provoserende. Ikke mye til venninne. Forstår ikke slike mennesker. Hvor er samvittigheten?

Anonymkode: 77e80...795

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Råttent gjort. Jeg ville glatt ha kuttet henne ut som venninne, for det er en rolle hun tydeligvis ikke behersker godt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkakjærring. Hadde ikke giddi å tatt kontakt med henne, hvis hun hadde tatt kontakt hadde jeg vært ærlig og sagt jeg var så skuffet og ikke stoler på henne. Hadde det vært så jævlig vanskelig å hente deg kunne de sagt i fra slik at du evt kunne komme deg div selv, eller som du selv sa gjort noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Skikkelig råttent gjort! Kjenner at jeg blir sint på dine vegne, ts. 

Har du hørt noe fra henne i dag? Det hadde vært interessant å høre hva hun sier om oppførselen sin. Dette er ingen måte å behandle andre mennesker på. For ei møkkakjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vi er 24 begge to.

Fikk en ny melding fra henne. Hun sa hun hadde sovnet på sofaen. Da sa jeg, cut the crap. Jeg så på FB profilen din at det sto du var på fest med gode venner. Gikk 1 time før neste melding "Oi noen må ha hacket seg inn på profilen min! Jeg sov på sofaen. Spør de som var på festen" Tror hun jeg er dum? Så klart får hun bare de til lyve for henne. Herregud. Gadd ikke å svare på den siste meldingen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
Den Friday, January 01, 2016 at 11.37, AnonymBruker skrev:

Oj.Det var råttent gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er 24 begge to.

Fikk en ny melding fra henne. Hun sa hun hadde sovnet på sofaen. Da sa jeg, cut the crap. Jeg så på FB profilen din at det sto du var på fest med gode venner. Gikk 1 time før neste melding "Oi noen må ha hacket seg inn på profilen min! Jeg sov på sofaen. Spør de som var på festen" Tror hun jeg er dum? Så klart får hun bare de til lyve for henne. Herregud. Gadd ikke å svare på den siste meldingen. 

Haha, selv hun kan ikke tro på den unnskyldningen der. Drit i henne. Men ikke før du har påpekt hvor ekstremt råttent gjort det var. Har hun et snev av samvittighet har hun godt av å måtte leve med den.

Anonymkode: 4b906...63c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er 24 begge to.

Det der er ikke ei venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...