AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #1 Skrevet 1. januar 2016 lenge slitt med tørre lepper. prøvd MYE; Lipsyl, Nivea Lipbalm, Blistex, Carmex, EOS osv.. men ikke noe funker... noen med gode tips? er desperat:/ Anonymkode: 76516...356
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #2 Skrevet 1. januar 2016 Denne! http://www.lilleborg.no/Produkter/Vaare-merkevarer/Lypsyl/Lypsyl-Active-Rescue Jeg hadde prøvd absolutt alt, ingen ting hjalp min mine tørre og sprukne lepper inntil jeg oppdaget denne. Anonymkode: b9fa7...215
Ulla Ullsokk Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Ceridal, krem fra apoteket. Eneste som funker på meg. Også når hender/føtter er tørre.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har variert mellom Mentholatum og Rosebud. Det er de to jeg synes fungerer definitivt best. Lypsyl har jeg aldri likt. Anonymkode: 44d19...6eb
Fredsmegleren Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Piz Buin spf 30 - det er mer en leppepomade med solfaktor, men holder leppene veldig hydrerte spesielt når det er sol ute.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Purelan. Skal være til hjelp mot såre brystvorter ved amming. For meg har den hjulpet ekstremt! Fra å smøre meg minst 2-3 ganger i timen, smører jeg meg nå morgen og kveld. Litt seig og rar konsistens, men det står jeg i. 20 år har jeg vært desperat avhengig, og endelig har jeg noe som virker! Kjøpes på apoteket. Anonymkode: 7a7b4...bb1 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: lenge slitt med tørre lepper. prøvd MYE; Lipsyl, Nivea Lipbalm, Blistex, Carmex, EOS osv.. men ikke noe funker... noen med gode tips? er desperat:/ Anonymkode: 76516...356 Er det bare leppene som er tørre? Eller er du "tørr" andre steder og? Tørre lepper, og tørre øyne, dårlig spyttsekresjon? Da bør du snakke med legen din og bli utredet. (Tenker da på Sjøgrens sykdom.) På tørre lepper har jeg god effekt av en kombinasjon av La Poshe Rosay og Avene lip balm. Fra apoteket og på natten bruk av Repair fra Locobase salve, også den fra apoteket. Repair bruker jeg og på hendene før jeg sovner. Hendene mine er ofte så tørre at huden sprekker når jeg bøyer fingrene. Repair er det eneste som hjelper til å holde huden myk(ere). Anonymkode: fd012...727 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 Purelan funker sålenge jeg alternerer med andre ting, men jeg må på apoteket og kjøpe dyrere saker(ikke blistex osv) for veldig tørre lepper. La roche posay har en grei, og for meg er å bytte mellom forskjellige viktig. Anonymkode: 6e125...250
lulle Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har samme problem. I morges sprakk leppene flere plasser slik at det blødde ... :-(
Gjest hockeyfrue Skrevet 1. januar 2016 #11 Skrevet 1. januar 2016 Jeg sverger til Nipple balm for lips fra Dr. Lipp, den er kjempegod! Anbefaler deg å skrubbe leppene med en mild skrubb først (den fra Sara Happ er god, men du kan også lage din egen av sukker og olivenolje), og så smøre leppene inn med en god leppepomade. Etter noen dager burde leppene dine være fine og fuktige igjen
ablaze Skrevet 1. januar 2016 #12 Skrevet 1. januar 2016 Jeg sverger til PL3. Blå utenpå og hvit med rød ring inni. Selges litt rundt omkring, men her på Vita-butikker, Spar Kjøp og noen Cubus
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #14 Skrevet 1. januar 2016 Nuxe reve de miel lip balm Anonymkode: a944f...9ff
Gjest Helicase Skrevet 1. januar 2016 #15 Skrevet 1. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: lenge slitt med tørre lepper. prøvd MYE; Lipsyl, Nivea Lipbalm, Blistex, Carmex, EOS osv.. men ikke noe funker... noen med gode tips? er desperat:/ Anonymkode: 76516...356 Alle de første er jo billig skvip med masse mineral oljer som ikke trekker inn i huden- ergo ingen fuktighet!:) prøv noe litt annerledes som burts bees:)
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #16 Skrevet 1. januar 2016 LIPSMART!! Og drikke jevnlig væske. Anonymkode: a95f0...036 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #17 Skrevet 1. januar 2016 Jeg brukte vaselin inntil nylig, virket som leppene ble avhengig av den da jeg måtte smøre oftere og oftere. Nå bruker jeg sånn kuldeleppomade som egentlig er til skitur og har ikke hatt et snev av skrukkete lepper etter det! Smører på to ganger om dagen bare Anonymkode: 40b9d...d7e
Gjest Mamama Skrevet 5. januar 2016 #20 Skrevet 5. januar 2016 Sara Happ lip slip 😊 Sliter også med at Ingenting fungerer, men har brukt denne et års tid nå og det fungerer fortsatt like bra (før har jeg også slitt med at et produkt fungerer mot tørre lepper en stund, før det plutselig "slutter å virke" igjen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå