Gå til innhold

Forventningsløs forbannelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen forventninger i kveld.
Utover god mat, i gode venners lag.
Ikke noen tanker om et nyttårskyss
eller starten på noe mer.
Helt ærlig. Helt forventningsløs.

Men så traff jeg deg.
 Et sjarmerende hode, med godt humør
 I en særdeles tiltalende kropp.
 Og jeg glemte meg. Jeg håpet.
 Og trodde. To ganger.
 Men du snudde kinnet til.

2016.

Jeg føler det går feil vei. Allerede.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det så mange guttemenn som tror at kyssing er det som gjelder på nyttårsaften? På tide å vokse opp til en mannemann å få seg en kjæreste man kan kysse hver dag da. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, avida30 skrev:

Hvorfor er det så mange guttemenn som tror at kyssing er det som gjelder på nyttårsaften? På tide å vokse opp til en mannemann å få seg en kjæreste man kan kysse hver dag da. 

Hvordan vet du at han ikke tenkte på å gjøre denne dama til en potensiell kjæreste som han kunne kysse hver dag?

Og for guds skyld legg fra deg den latterlige manshamingen. Voks opp til en ekte kvinne og vær støttende og gi gode råd.

Til TS: Ikke la en kvinne legge føringen på hvordan året ditt kommer til å bli. Det er EN kvinne og hun ville ikke. Verre er det ikke. Gotta keep tryin. Selv om jeg skjønner at du føler slik du gjør.

Anonymkode: 0846f...76e

• Liker 3
Skrevet

Haha, den her husker jeg ikke å ha skrevet! Må ha vært like før jeg sluknet på nyttårsaften. For ordens skyld var det ikke snakk om et kl 12-kyss, og jeg hadde nok prøvd å kysse henne uansett hvilken dag det var. Ikke tar jeg det spesielt tungt heller, men følte meg sikkert litt selvmedlidende og trøtt utpå morgenkvisten. :P Siden jeg har bestemt meg for å ta mer initiativ og risikere avvisning oftere, er jeg faktisk ganske fornøyd med egen innsats.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...