Hedy Lamarr Skrevet 11. september 2017 #21 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjør de den synlig? Finner fortsatt ikke BSU kontoen min og blir skikkelig nervøs...Kan den ha blitt borte? Har aldri sett den i nettbanken og det er flere år siden nå... Anonymkode: 25c30...089 Ja, men har du snakket med banken, da? Bare de som kan hjelpe her, dvs gjøre den synlig. Hvordan de gjør det kan jo ikke jeg vite.
asterix Skrevet 11. september 2017 #22 Skrevet 11. september 2017 På 27.5.2017 den 23.16, AnonymBruker skrev: Tar opp denne tråden. Min BSU konto står ikke på nettbanken. Hvorfor gjør den ikke det? Anonymkode: 25c30...089 På 27.5.2017 den 23.25, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Hvordan sjekker jeg det? Jeg ser kun andre kontoer, den har aldri vært der, så jeg blir skeptisk... Anonymkode: 25c30...089 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjør de den synlig? Finner fortsatt ikke BSU kontoen min og blir skikkelig nervøs...Kan den ha blitt borte? Har aldri sett den i nettbanken og det er flere år siden nå... Anonymkode: 25c30...089 Du har lurt på dette i månedsvis nå, men det har ikke falt deg inn å rett og slett ringe banken og spørre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå