Gå til innhold

Noen gode apper for å føre kosthold og trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det nye året her nok en gang, og skal da igjen prøve å spise sunnere og trene. Er det noen som vet av noen gode apper hvor man enkelt kan føre kosthold og trening slik at man har oversikt over dette? Har tidligere brukt lifesum, men er blitt lei av denne. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke at noen av appene duger! Det er alt for mange matvarer som ligger inne med helt feil innhold der. Foretrekker å bruke Grete roede, men de har dessverre ingen app. Man må registrere alt i nettleseren, men det er egentlig ikke noe problem. Ganske mobilvennlig :)

Bruker runkeeper når jeg trener ute for å se hvor langt jeg har gått og logger puls og sånt fra pulsklokke på GR både for trening ute og inne.

Skrevet

jeg har brukt myfitnesspal i mange år, er veldig fornøyd med den. Mange norske matvarer som ligger inne, samt mulighet til å scanne strekkoden til matvarene. Har nå også koblet den opp mot fitbit appen, etter at jeg fikk fitbit til jul. Stort pluss at den kan samkjøres med andre apper. 

Skrevet

Jeg bruker Lifesum, og scanner matvarer ofte. Jeg vet at det ikke er alt som ligger med rette verdier, men prøver å følge med selv også...  den er kobla opp til runkeeper, fitbit og minhelse =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...