AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Hei, jeg snakket en liten uke med en fyr på tinder. Vi hadde mye tilfelle og snakket uanstrengt med hverandre. Begge er I slutten av 20 årene. I går avtalte vi å møtes på lørdag, siste vi sa til hverandre var god natt Så sjekket jeg tider I dag og da var alle meldingene fra han borte også matchen. Jeg tenker at han har blokkert meg, eller slettet seg selv fra tinder. Jeg burde vell ikke bry meg så mye, men det går inn på meg. Når jeg går med på en date så forbereder jeg meg veldig, siden jeg sliter med angst. Jeg har ikke fortalt han dette. Noen som har opplevd det samme ? Det som er kjipt et jo, jeg vet jo hvem han er, for er ikke vanskelig å finne når han hadde åpen instagram. Anonymkode: b8f1d...45c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Kan være han slettet hele tinder? Eller fant en annen. Ikke nødvendigvis noe galt med deg, men kanskje han fant en annen. Skjønner at det er sårt. Anonymkode: 1f6b8...761 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #3 Skrevet 1. januar 2016 Kan være at han slettet hele tinder, eller f.eks deaktiverte facebook profilen sin. Siden tinder er linket til facebook så forsvinner tinder profilen om man deaktiverer facebook. Har opplevd nettopp dette selv, ble kjempe skuffa, men noen uker senere kom fyren tilbake på tinder. Kan jo være at han løy og hadde slettet tinder fordi han fant en annen i mellom tiden men.... Anonymkode: 7a850...ff0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg snakket en liten uke med en fyr på tinder. Vi hadde mye tilfelle og snakket uanstrengt med hverandre. Begge er I slutten av 20 årene. I går avtalte vi å møtes på lørdag, siste vi sa til hverandre var god natt Så sjekket jeg tider I dag og da var alle meldingene fra han borte også matchen. Jeg tenker at han har blokkert meg, eller slettet seg selv fra tinder. Jeg burde vell ikke bry meg så mye, men det går inn på meg. Når jeg går med på en date så forbereder jeg meg veldig, siden jeg sliter med angst. Jeg har ikke fortalt han dette. Noen som har opplevd det samme ? Det som er kjipt et jo, jeg vet jo hvem han er, for er ikke vanskelig å finne når han hadde åpen instagram. Anonymkode: b8f1d...45c Kanskje kjæresten hans fant tinderen...? Hoho... Anonymkode: 762cf...06c 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Jeg antar han fikk kalde føtter og var for feig til å si ifra til deg. Jeg tror absolutt ikke på at han har slettet tinder når han har lagt en avtale. Det er fryktelig kjedelig, men det har ikke noe med deg å gjøre. Han sa jo først ja. Anonymkode: 05f30...621 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #6 Skrevet 1. januar 2016 Uff, har opplevd dette. Mange tar ekstremt lett på dette med nettdating, og det går utover oss andre som er litt mer følsomme og forstår at det faktisk er mennesker i andre enden som kan bli såret. Men tenk at hvis han faktisk slettet deg uten forvarsel var han ingenting å samle på uansett. Det finnes seriøse menn også. Men det er dessverre mange frosker. Anonymkode: aaca9...2a5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 Kan godt være han har slettet tinder, har du ham på andre kanaler? Anonymkode: 1d338...453 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 Mest sannsynlig fikk han kalde føtter, kanskje han var egentlig interessert i en annen, og så turte han ikke å avlyse avtalen direkte med deg. Da er det noen som er feige. Litt mer typisk for menn å ikke si fra. Jeg ville nok avlyst en avtale med å si at jeg er syk el.l., og så fadet det ut etterpå. Men man er forskjellig. Anonymkode: 2d6fb...c34 1
Lurvetjofsa Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 Det har skjedd meg også et par ganger. Det er jo spesielt kjedelig når jeg har skaffet barnevakt for å treffe en fyr, og så plutselig har han bare forsvunnet fra tinder eller svarer ikke på facebook. Da er det bedre å komme med en dårlig unnskyldning!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #10 Skrevet 1. januar 2016 Jeg har så dårlig selvtilit at jeg tenker automatisk at det var pga meg. Men nå er jeg over det har jo ikke møtt han, så er jo ikke noe tap sånn sett. Takk for alle svar! Håper 2016 bringer mange fine dater og kanskje også den store kjærligheten! 😄 Anonymkode: b8f1d...45c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå