Gå til innhold

prøve analsex?

Fremhevede innlegg

Gjest DaYdReAm
Skrevet

hei,jeg er en jente som er litt nyskjerring på dette med analsex....vet ikke om jeg kommer til å prøve det,jeg har alltid ment at analåpningen er en utgang,og skal ikke brukes til annet. ...men i det siste har jeg alikevell blitt litt nyskjerrig....spess på å få en tunge i rumpa:)men dette er vel ikke "stuerent"? er analen til jenter en like stor erogen sone som analen til gutter?det er jo trossalt de som har prostata.....

går det ann å få anal orgasme? og hva med at analåpningen blir svekket eller ødelagt som mange sier?

nei,jeg har ikke en type som presser meg til analsex..

hilsen ei som lurer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Min først erfaring var slik:

Han fingret meg først mens vi hadde vanlig sex, og etterpå putta han p**en inn, litt rart til å begynne med, men gjorde ikke vondt i det hele tatt. I noen få sekunder fikk jeg en litt underlig følelse som om jeg måtte på do, men det gikk over og jeg bare slappet av.

Jeg tror nok jeg kunne ha fått en bra orgasme (ved å fingre klitoris samtidig), men jeg hadde allerede hatt 2 stk...så.

En stund etterpå da jeg stod opp (var på morgenen) følte jeg som om jeg måtte på do, noe som jo er naturlig siden han ikke brukte kondom og det måtte jo komme ut liksom.

Følte meg litt annerledes "der nede" resten av dagen, men ikke vondt på noen som helst måte.

Men det er jo viktig å ha tømt seg skikkelig på forhånd!!

Konklusjon, helt greit, men bare en gang iblant.

Skrevet

Rompa mi er bestandig stueren om samboeren min skal få nærme seg. Han vet hva ikke får komme i nærheten av den dersom jeg ikke er nyvaska, så det hender han lurer meg med i dusjen... Det er ikke sånn at en til enhver tid har avføring rett innenfor rompehullet, og etter en vask, føler jeg at analsex er helt greit!

Om det er en like erogen sone som hos mennene, vet jeg ikke, fordi jeg vet ikke hvordan det kjenner ut for mannen, men jeg syns det er deilig...!

Om dere finner ut at dere vil prøve dette, så ta dere for all del god tid... Det er både uvant og ubehagelig de første gangene (min mening)!

Lykke til!

Skrevet

Det viktigste er å slappe av, bruke god tid og glidekrem!

Lykke til!

Gjest happyending
Skrevet

Nå er ikke jeg veeldig dreven på analsex, men jeg har prøvd.. Og min erfaring er at gutter ikke bryr seg om du er helt ren eller ikke.. For de guttene som liker analsex, så er det nesten a dream come true å bare få lov å gjøre det.. Det gjelder både med tunge og tiss.. Men det føles gjerne bedre for deg om du er nyvaska.. Det gjør det hvertfall for meg :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns det er helt ok, kan være deilig innimellom...Men, da må jeg være skikkelig kåt.

Skrevet

Syntes det er helt Ok!! deilig..

som jeg har sagt til gubben,jeg har tre hull(dem er til og brukes alle sammen)!!

Men som sagt jeg liker og være ren,og nyvasket.

det teller en god del for meg!! det frister ikke og skyte rompa mot han, og ikke ha dusjet på noen dager(ÆSJ)

så renvasket kropp&hull må det være!!

Skrevet

Jeg liker analsex kjempegodt. Det kan godt anbefales. Men man må være nydusjet ja, men da er det helt "stuerent" som du sier. En tunge der bak er utrolig pirrende! Jeg liker også å dra høvelen litt langt bak når jeg barberer meg, jenter har også rompehår...

Personlig har jeg ikke hatt noen ubehagelige opplevelser, men man skal jo liksom helst bruke kondom ved analsex.

Jeg kan få orgasme ved analsex. Der er jo ikke noen erogen sone, men jeg tenner så vanvittig på tanken på hva vi driver med at je kan komme av det, spesielt viss jeg masserer meg litt samtidig. En helt annerledes type orgasme!

Jeg har heller ikke opplevd slapp ringmuskel, heldigvis. Jeg tror (men vet ikke), at ringmuskelen kan bli skadet dersom man går for fort fram og han tvinger seg inn. Men "oppvarming" om klargjøring med 1, 2, og etter hvert 3 fingre er helt nødvendig, ellers blir det bare vondt.

Prøv å la ham leke med en finger rundt hullet ditt mens han slikker deg, la ham væte den og lirke den litt inn, så finner du fort ut om du liker det!

Hilsen Ulla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...