AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Del Skrevet 31. desember 2015 For noen uker siden avtalte jeg og en venninne å prøve å arrangere noe med resten av gjengen. Jeg har den største leiligheten, så det ble hos meg. Jeg lagde event, og de fleste sa de kunne komme. Så avlyste de en etter en, inkludert hun som var med i utgangspunktet. Til slutt var vi 4 som skulle spise middag sammen, mens to skulle komme etter middag hjemme. Nå har de andre 3 dratt, grunnet jobb i morgen og jobb i kveld. Jeg sitter igjen alene med 4 timer på kjøkkenet, en ganske stor regning ig mye oppvask foran meg. Og ingen venner. De som skulle komme senere har avlyst fordi de har det gøy der de er. Neste år gidder jeg ikke ha noen forventninger. Takk for meg 2015 Anonymkode: fa18c...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 1. januar 2016 #2 Del Skrevet 1. januar 2016 Så utrolig kjipt, TS! Ja, ofte er "venner" ikke til å stole på. Har ikke så mange tips eller råd, vil bare gi deg en stor klem! Og håper 2016 blir bedre på venne-fronten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 1. januar 2016 #3 Del Skrevet 1. januar 2016 Så bedritent gjort av dem, TS! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #4 Del Skrevet 1. januar 2016 Der har du svaret på hvor mange venner du faktisk har. Ta vare på de som er gode venner, resten kan du ta rennafart og drite i! Anonymkode: 4bbe1...3b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå