Gå til innhold

Blir sjekket opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Bosatte meg i en annen by for å studere. Der ble jeg kjent med ei jente i 20-årene som jeg har vanskelig å plassere. Vi snakker fint i lag når vi gjør det, likevel så virker hun litt avvisende til tider (hard2get?) og ikke den letteste å komme innpå. Hun stiller mange spørsmål og er tydelig interessert i hva jeg driver med.

Fordi hun er litt hard2get (iallefall slik jeg tolker det), viser jeg ikke interesse tilbake. Jeg vet at det er det man skal gjøre, men føler likevel at det blir feil når jenter spiller et skuespill på den måten. Noe sier meg at mange jenter gjør det, kan noen bekrefte / avkrefte det?

Hun har sendt snaps og spurt hvordan det gikk etter eksamen, og nå i romjulen sendte hun snap ut av for å vite hvordan det gikk ettersom sensuren var publisert. Følte det ble feil, og svarte ikke (nå er jeg hard2get).... :)  Hun sender snaps på hva hun gjør på, men jeg overser noen av de, men likevel fortsetter hun.

Har dere noen tanker her? Tror dere hun er interessert?

Anonymkode: 5aa43...ba4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke om hun er interessert, og skal heller ikke prøve meg på å gjette noe om det.

Men hvis dere begge leker hard to get, og spiller litt spill, så kommer dere i alle fall aldri til å nå inn til hverandre. Jeg foreslår at du gjør noe for å vise henne at du er interessert, så kanskje du får en reaksjon du skjønner. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud så teit! Det er ikke REGLER! Vil du svare, så svarer du. Er det vel ingenting som tilsier ut fra det du skriver at hun ser på deg som noe annet enn en venn, men du oppfører deg jo som en tåpe ved å ignorere henne.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Silfen skrev:

Herregud så teit! Det er ikke REGLER! Vil du svare, så svarer du. Er det vel ingenting som tilsier ut fra det du skriver at hun ser på deg som noe annet enn en venn, men du oppfører deg jo som en tåpe ved å ignorere henne.

Herregud Silfen...

Anonymkode: b348e...574

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud Silfen...

Anonymkode: b348e...574

Siffen har rett.

I krig og kjærlighet gjelder ingen regler, man kan også inkludere begjær for å være på den sikre siden.

Hadde jeg vært TS hadde jeg xxxet xxxheten ut av henne, og hun hadde elsket det.

Screw rules, i alle fall denne type regler.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ikke tro du var i 20 årene. Ingen kvinner over 19 spiller hard to get. Og ingen menn over 20 bør "ta igjen" med å spille hard to get fordi de tror at en jente gjør det. Herregud, å ikke svare når hun spurte deg om et så vanlig og vennskapelig / studiekompis spørsmål som åssen prøven gikk, fordi du er bitter fordi hun liksom har svart deg avvisende før? Voks opp mann! Du kommer aldri til å få deg dame på den måten her i hvertfall !

Anonymkode: 8057d...26c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du at det er skuespill hun driver med? Det er faktisk jenter som ER hard to get uten å spille det. 

Anonymkode: 5d782...f25

• Liker 1
Skrevet

Nei, kutt ut teite spill. Liker du henne, så be henne ut. Drit i falske regler og vær ekte! Så får hun bare take it or leave it. Det er ikke lett å få til ekte forhold som starter med spill. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...