Angelica Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Noen som har sett på dette? Ble litt hekta en stund :oops: , sendte inn meldinger og var med på konkurranser. Helt til jeg fikk mob. regning. Er jo egentlig svindyrt, 10 kr pr meld. Nå nøyer jeg meg med å se på innimellom, synes jo Tore og Knutta er noen søte "frøkner" da.
Gjest Phair Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Ja, jeg har sett det og spurt meg selv hvorfor folk er så dumme og sender inn så ekstremt mange meldinger som de gjør.
Angelica Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2004 Ja, utrolig dumt egentlig! Tenk på alle pengene de håver inn, og alt de har av premier er kanskje en t-skjorte eller et postkort!
^me^ Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 jeg har egentlig aldri sett noe tåpligere program!
nat26 Skrevet 7. oktober 2004 #5 Skrevet 7. oktober 2004 Ser på det når jeg jobber natt,bare fordi jeg ikke har noe annet å se på,men sende melding,aldri i livet!!!
*M* Skrevet 7. oktober 2004 #6 Skrevet 7. oktober 2004 Ser på det når jeg jobber natt' date=bare fordi jeg ikke har noe annet å se på,men sende melding,aldri i livet!!! Gjorde akkurat det samme da jeg jobbet nattevakter. Etter en stund ble det HELDIGVIS kjøpt inn DVD-spiller.
Gjest Valhalla Skrevet 7. oktober 2004 #7 Skrevet 7. oktober 2004 Har sett de homoene, han ene er skikkelig ekkel.
*M* Skrevet 7. oktober 2004 #8 Skrevet 7. oktober 2004 Har sett de homoene, han ene er skikkelig ekkel. Det var vel ikke nødvendig!
Anglofil Skrevet 7. oktober 2004 #9 Skrevet 7. oktober 2004 Har sett noe på det, liker det ikke. Synes det i grunn er patetisk, og noen av dem har så bomastiske meninger, så jeg gidder ikke å se på det lenger Mvh Yvonne
pusla Skrevet 7. oktober 2004 #10 Skrevet 7. oktober 2004 Synes det er veldig dårlig underholdning, men kan hende jeg titter på noen minutter på ukurante tider av døgnet når det ikke går noe annet. Synes det er trist jeg, at de oppfordrer unge mennesker til å bruke så mye penger på dette, må jo være noe helt enorme regninger mange av dem får.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. oktober 2004 #11 Skrevet 7. oktober 2004 Ser på av og til når jeg har nattvakt,men det er jo et utrolig dårlig program da..
*Lene* Skrevet 8. oktober 2004 #12 Skrevet 8. oktober 2004 Herregud for et patetisk program... Det har stått på i stua noen helgemorninger... Da skjønner jeg at jeg har blitt 32 år Blir litt slitsomt å sitte å se på noen som strever så innmari etter å være driitkule hele tiden....
Miss Marple Skrevet 8. oktober 2004 #13 Skrevet 8. oktober 2004 JEG MISLIKER STERKT MESSTV. Har sett en natt, natten før bryllupet, forloveren min lå og sov, og jeg fant ikke fjernkontrollen, derfor ble TVen stående på TVN. Drittprogram.
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #14 Skrevet 10. oktober 2004 Søppel søppel og fylleunderholdning (når man er på stadiet beyond konversasjon). Stakkars de som jobber der - sitte og prate dritt og få slengt dritt fra seerne hele natt og langt utpå formiddagen... Men jeg fryder meg over at James, på tross av sin store tro på seg selv og utdannelsen sin (jeg HAR journalistutdanning...)sitter der:) Bæda, bæda. I hvert fall satt han der.
nat26 Skrevet 10. oktober 2004 #15 Skrevet 10. oktober 2004 Etter en stund ble det HELDIGVIS kjøpt inn DVD-spiller.
Gjest lilletroll Skrevet 10. oktober 2004 #16 Skrevet 10. oktober 2004 Hender at det står på om ikke det er noe annet å se på ja.....men enkelte av de "vertene" klarer jeg bare ikke...
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #17 Skrevet 10. oktober 2004 Virker ikke som et superpopulært program nei. Hvis det ikke er mange som sitter der og ikke tør innrømme at de ser på da! Hilsen Angelica.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå