Gå til innhold

Sengetøy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Leo skrev:

Jeg kan vel bare anbefale å styre unna det Hennes & Mauritz har. Kjøpte et par putevar derfra bare for å prøve og verken mål eller noe annet stemte. De loet dessuten noe helt forferdelig! Billig, men absolutt ikke bra!

Ellos har jeg ikke kjøpt fra. Nå har jeg linsengetøy litt herfra og derfra, men det jeg har fra laredoute.no, et par leverandører på etsy.com og Høie er bra! En leverandør som leverer superb kvalitet er linnenme.com, men det koster og det blir jo litt vanskelig å bytte. Ikke fordi de er vanskelige, men fordi det koster tid og penger å sende ting frem og tilbake.

Hjertelig takk for god hjelp! Du er en engel :hjerte:

Anonymkode: e1891...be5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjertelig takk for god hjelp! Du er en engel :hjerte:

Anonymkode: e1891...be5

Bare hyggelig! Men hva med et gavekort hos https://www.linenme.com/? Vanskelig å ikke finne noe der man liker og så kan du jo skrive på kortet at de kan velge sengetøy selv? Har handlet derfra mange ganger, så det er absolutt en leverandør jeg kan anbefale!

• Liker 2
Skrevet
Den Thursday, December 31, 2015 at 21.47, AnonymBruker skrev:

Hva er det "beste" sengetøyet i butikkene? Er det sateng, damask eller hva? 

Anonymkode: 03397...354

Silke.

Hel dyne med silkefyll kan også varmt anbefales.

Prøv aliexpress.com

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den Thursday, December 31, 2015 at 21.47, AnonymBruker skrev:

Hva er det "beste" sengetøyet i butikkene? Er det sateng, damask eller hva? 

Anonymkode: 03397...354

Svaret på spørsmålet kommer helt an på hva du liker og synes er best. Her kjøper vi bare Høie, damask eller ekstra fin bomull.  Sengetøy skal etter mitt hode være behagelig mot kroppen, se pent ut både i fasong og mønster og tåler gjentatt vask på høy temperatur. Da er Høie etter min erfaring best. 

Anonymkode: d95a7...667

Skrevet

Jeg liker best skikkelig satengsengesett på sommeren og god flanell på vinteren. Krepp kan og være godt. Jeg har et sengesett fra H&M som jeg og liker godt. Er mest kresen på laken, jeg må ha enten et grovt flanelllaken eller frottelaken, helst frotte.. kjenner ellers alle støvkort og bøss sågodt og da får jeg ikke sove. Frottelaken er vanskelig å få tak i nå :dry:

Skrevet

Jeg synes egyptisk bomull er best. Nydelig. :)

AnonymBruker
Skrevet

Sandvasket er i hvertfall det som er mykest :) Være seg om det er silke, bomull eller lin. Kjøpte sandvasket bomull fra Society når jeg var sist var i Stockholm og jeg gleder meg til å krype til køys om kvelden. Jeg trodde ei stund at det kostet mer enn det smakte, men tok feil. Jeg simpelthen elsker det!

Anonymkode: 45e80...3bb

• 3 uker senere...
Skrevet

Steinvasket lin fra høie er min favoritt uten tvil!

Blir bare bedre og bedre med vask. Føles sval om sommeren, og varm om vinteren.

Det koster ca 1000kr pr sengesett fra høie i Lin, men det er VIRKELIG verdt det!

Ville vertfall styrt unna billig Lin kvaliteter.

http://www.soveromsbutikken.no/categories/lin

Der kan man se 3 typer fra Høie f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...