Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Hvor kan jeg få tak i en svart neglelakk som sitter bra? De jeg har prøvd har sittet temmelig dårlig på. Kan noen anbefale meg en?
xeyes Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 Creative har en bra svart lakk! Forresten, H&M har også en som de lager selv som satt veldig bra.. :klø:
Gjest GreenSky Skrevet 8. oktober 2004 #3 Skrevet 8. oktober 2004 Takk for svar! Begynte å lure på om ingen her bruke svart neglelakk. Jeg syntes h&m sin var dårlig, flasset av og slikt. Hvor kan jeg få tak i Creative, da?
Gjest Ethereal Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har brukt svart lakk, men pga samme problem som du beskriver, har jeg delvis gitt opp (egentlig all neglelakk). Creative er vel et salongmerke?
-Fisken- Skrevet 8. oktober 2004 #5 Skrevet 8. oktober 2004 Den svarte neglelakken jeg har, begynner å flasse av etter en dag :-?
Gjest Ethereal Skrevet 8. oktober 2004 #6 Skrevet 8. oktober 2004 Nå fikk jeg lyst til å lakke negler....Hva gjør man ikke når man er hjemme og er syk Dessuten har jeg knallrosa negler, pga Fudge Paintbox i Red Corvette (men stilig hårfarge). Si fra den som finner en mørk lakk som ikke går av så fort! Synd Nailfinity ikke finnes i sprelske farger, for den SITTER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå