Gå til innhold

Liker dere sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er helt ok, men gjør det vel mest for å være grei.

Anonymkode: cd2ae...34a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

er helt ok, men gjør det vel mest for å være grei.

Anonymkode: cd2ae...34a

Hm, jeg skjønner det bare ikke, jeg. Kan du forklare? Tror du det ikker er supert for deg pga partneren som ikke tilfredsstiller deg, eller er du bare ikke interessert i sex? Hva er det som gjør at det ikke er noe du liker godt?

Anonymkode: 493de...f77

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Franke Ann skrev:

Kvinner liker ikke sex. Men kvinner liker oppmerksomhet, og sex er en form for oppmerksomhet. Derfor liker kvinner sex allikevel.

Vet du- inni finurlige ironien din her er det definitivt noe sant. Mange kvinner lever for oppmerksom fra menn og hva er toppen av kaken da (drit i om falske extensions og øyevippene faller av ..) enn sex. 

Anonymkode: 8ad68...7b3

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du- inni finurlige ironien din her er det definitivt noe sant. Mange kvinner lever for oppmerksom fra menn og hva er toppen av kaken da (drit i om falske extensions og øyevippene faller av ..) enn sex. 

Anonymkode: 8ad68...7b3

Hvordan forklarer du da onani?

AnonymBruker
Skrevet

Ja - det er godt og mannen min er utrolig flink!

Anonymkode: 157d6...fd8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker sex, men blir bare skikkelig kåt når jeg har eggløsning. Ser for meg at (de fleste) menn har det slik hele tiden, da de er fruktbare hele tiden. Må si jeg er litt misunnelig :P Får alltid orgasme da.

Anonymkode: 2db46...f76

Gjest Saurus
Skrevet

Jeg er godt over snittet interessert i sex såfremt det er bra sex.

Kjappiser til enhver tid og helt gjennomsnittlig til dårlig sex er jeg ikke interessert i, blir bare irritert.

AnonymBruker
Skrevet

Med en gang spenningen er borte, forsvinner også lysten for min del. Synes ikke det er så spennende når han har lyst konstant og man føler presset hele tiden. Blir mer et slitsomt mas. Hadde han gjort seg mer hard to get hadde jeg blitt mer tent. Eksen skulle klå på mine erogene soner konstant, om vi bare lå i sofaen eller laget mat. Til slutt ble det å bli tatt på brystene (som i utgangspunktet er ekstremt pirrende når spenningen får bygge seg opp) bare en irritasjon i hverdagen og like interessant som å bli klappet på hodet. Følte meg som en oppblåsbar dukke til slutt. Skulle ønske det ikke var sånn, men masete og konstant tilgjengelig = turn off.

Anonymkode: 3c4d6...f2e

• Liker 1
Skrevet

Elsker sex! Men jeg har også vært der at jeg aldri ville ha sex med mannen min, og hata båt han prøvde seg. Det var kipt, og da trodde jeg noe hadde skjedd med sexlysten min. Men så viste det seg at jeg bare hadde feil mann, for etter seks år med ny mann er det akkurat like gøy som det var i begynnelsen av forholdet, bare ennå bedre :-)) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det bare for å være hyggelig. Både med postmannen mustafa på hjørnet og gamlingen i rullestol.

Anonymkode: 8b99d...c06

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig glad i sex, men det er mest for intimiteten, ikke kun for nytelsen. Vi tar like mye initiativ :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 12/31/2015 at 20.37, AnonymBruker skrev:

Hei

Liker jenter sex like mye som menn? Eller er det bare noe dere gjør for å vere hyggelig?

Hvorfor er det så mye vanskeligere for en mann å få sex av en kvinne enn motsatt? Virker som damer bare vil ha sex 1 gang i måneden??

Anonymkode: 758b2...e5c

Ja, jenter liker sex like mye, hvis ikke mer. Nei, de færreste har sex med en mann for å være hyggelig. Herregud...
Det er vanskeligere for en mann å få sex fordi mannfolk puler hva som helst, og det er så utrolig lite sjarmerende. Kvinner vil ha mye sex med mannen de har følelser for, og puler ikke hva som helst. 

Anonymkode: 20646...72e

AnonymBruker
Skrevet

Sex, sex og rock'n roll! Hele dagen lang! Vetta faen hva som er best av sex og rock'n roll da. 

Anonymkode: 22b8c...e1c

Skrevet

Sex er frihet, lyst, endorfiner og instinktivt. Sex er svette, lukter, nytelse, pust og lyd.. Sex er deilig!!!!!!! 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det bare for å være hyggelig. Både med postmannen mustafa på hjørnet og gamlingen i rullestol.

Anonymkode: 8b99d...c06

Du er altså den barmhjertige sex-samaritanen:rosaengel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...