Gå til innhold

Liker dere sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Liker jenter sex like mye som menn? Eller er det bare noe dere gjør for å vere hyggelig?

Hvorfor er det så mye vanskeligere for en mann å få sex av en kvinne enn motsatt? Virker som damer bare vil ha sex 1 gang i måneden??

Anonymkode: 758b2...e5c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du laget flere tråder her i dag?

Anonymkode: decf0...970

• Liker 4
Skrevet (endret)

JAAAA! :hoppendeglad:Elsker sex! Her i huset er jeg den kåteste, he-he.

Men det må være med en som også er god i senga, da. 

Er nok pga. gammeldagse kjønnsstereotyper som gjør at jenter og kvinner fremdeles (akk ja) tenker at de er løse på tråden, at sex er skittent, og at snille jenter ikke har seksuell appetitt. Og dessverre er det jo sånn at jenter fortere får stempel som lett på tråden enn gutter... 

Hvis du sliter med å få nok sex kan du jo spørre deg:

- Er jenta/dama fri nok til å drite i gammeldages stereotyper?

- Er du god nok og oppmerksom nok i senga? Vil du virkelig gi dama nytelse? Setter du hennes orgasme i høysetet?

- Kanskje dama du er involvert i bare har liten seksuell appetitt? Mange som er aseksuelle eller ikke synes det er så interessant. Folk er forskjellige.

Endret av Sheherasade
  • Liker 1
Skrevet

Jeg elsker sex. 

Anonymkode: 2c5ed...bf7

Skrevet

Lesbisk her, godt gift. Vi har sex relativt ofte, fem til sju ganger i uka. 

Anonymkode: bde2b...3b6

Skrevet

Det er forskjell på kvalitet og kvantitet. Jeg som mann har nok oftere lyst enn dama, men jeg er ikke i tvil om at hun har sterkere orgasmer enn meg. 

Det er greit for meg, så er hun aldri tung å be. 

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett gjør jeg det fordi jeg er forelsket i mannen jeg gjør det med, men når forelskelsen går over så gjør jeg det mest for å være hyggelig med han siden han liker det. Jeg får ikke så mye ut av selve sexen selv rent nytelsesmessig, kun 2 av mine 10 partnere som har vært "verdt det"/gode i senga, men syns det er koselig å kose etterpå nærhetsmessig så jeg bruker vel sex som en måte å få nærhet på da.

Menn er nok så gira på sex siden de er garantert å få orgasme hver gang, det er ikke kvinnen om partneren er dårlig, og dermed mister man jo lysten. Siden menn får orgasme hver gang så er det ikke så farlig for dem hvem de har sex med, og vil derfor oppleve å få flere avslag enn kvinner, for kvinner vektlegger en god del mer enn "et hull" (som menn)(en penis da, andre veien siden det gjelder kvinner) for å syntes sex skal være nyttig og verdt det.

Anonymkode: 07b85...61b

• Liker 4
Skrevet

JA! Jeg elsker sex og kunne ikke falt meg inn å gjøre det for "å være snill" mot mannen! Det hender en sjelden gang at jeg gjør det for hans skyld uten å være så kin selv, det går nok begge veier. Men det er altså sjelden. Sex er livsglede!

• Liker 2
Skrevet

Neh. Verste jeg veit. Fysjom! :P

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig liker jeg sex

Skrevet

Jeg elsker sex og er minst like gira på å ha det like ofte som typen.

Det er såklart dager der han har mest lyst, men når vi først er igang angrer jeg ikke akkurat på at vi har sex :)

Sex er godt, sex er deilig, sex er rett og slett fantastisk! JA TAKK til mer sex!

Skrevet

Nei, jeg synes det er noe griseri. Mannen ser så dum ut når han ligger der oppå meg og kaver og gaper og stønner. Svett og klissete. Nei, det er mye som er morsommere.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sly skrev:

Nei, jeg synes det er noe griseri. Mannen ser så dum ut når han ligger der oppå meg og kaver og gaper og stønner. Svett og klissete. Nei, det er mye som er morsommere.

:ohmy:

Anonymkode: c0020...9dc

• Liker 1
Gjest Franke Ann
Skrevet

Kvinner liker ikke sex. Men kvinner liker oppmerksomhet, og sex er en form for oppmerksomhet. Derfor liker kvinner sex allikevel.

Skrevet
5 minutter siden, Franke Ann skrev:

Kvinner liker ikke sex. Men kvinner liker oppmerksomhet, og sex er en form for oppmerksomhet. Derfor liker kvinner sex allikevel.

Det var da veldig generaliserende! Jeg liker sex, og er kvinne!

• Liker 4
Gjest Franke Ann
Skrevet
1 minutt siden, fresiafrex skrev:

Det var da veldig generaliserende! Jeg liker sex, og er kvinne!

Ja, det er det jeg sier. Kvinner kan rett og slett ikke få nok av det.

Skrevet
1 minutt siden, Franke Ann skrev:

Ja, det er det jeg sier. Kvinner kan rett og slett ikke få nok av det.

Du sier kvinner liker sex pga oppmerksomhet, det er jeg ikke enig i. :)

• Liker 2
Skrevet

Ja, men det spørs. Om det er mann som tar seg god til å til å varme opp kvinnen, så er det deilig, men om det er en mann bare tar seg en kjappis uten å gjøre kvinnen våt, så nei,,

• Liker 1
Gjest Franke Ann
Skrevet
1 minutt siden, fresiafrex skrev:

Du sier kvinner liker sex pga oppmerksomhet, det er jeg ikke enig i. :)

Høres ikke ut som noe jeg kunne ha sagt. Det må ha vært lenge siden i så fall.

Skrevet

Nei fysj esse, for noe snuskete griseri! Stikke tissen sin inn i tissen min på den måten og jukke på, nei fyyy så uhygienisk! :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...